سرویس: استان ایلام
کد خبر: 39231
|
15:31 - 1398/08/10
نسخه چاپی

امام جمعه مهران :

راه نجات اقتصاد کشور اقتصاد مقاومتي است/مسئولان به مشکلات کارگران شرکت نفت رسیدگی کنند

راه نجات اقتصاد کشور اقتصاد مقاومتي است/مسئولان به مشکلات کارگران شرکت نفت رسیدگی کنند
امام جمعه مهران گفت:اگر نمایندگان مجلس، شرکت نفت را ملزم به انجام تعهداتشان نسبت به مهران و استان نکنند دفتر امام جمعه مهران با کمک وکلای انقلابی از شرکت نفت شکایت خواهد کرد.

به گزارشايلام بيدار، حجت الاسلام عبدالله امینی امام جمعه مهران در خطبه های امروز نمازجمعه گفت: یکی از مناسبت هایی که این هفته هست یوم الله 13 آبان روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در کشور عزیز ماست  که این روزروز  استکبار ستیزی نامگذاری شده است.

وی اظهار کرد:معنای ساده استکبارستیزی یعنی دیگر دشمن دنبال نابودی ما نباشد ما به دنبال نابودی دشمن باشیم ،اگر نگاهی به گذر تاریخ داشته باشیم دشمن از هر ترفندی برای نابودی و ضربه زدن به ایران اسلامی دریغ نکرده است در جنگ 8 سال دفاع مقدس که می خواستن ما و نظام اسلامی ما را از بین ببرند

امام جمعه مهران با اشاره به لزوم حضور گسترده در راهپیمایی 13آبان  افزود:عاجزانه از همه اقشاز جامعه خواستاریم که  با مشت های گره کرده و با وضو بیان و این عمل را یک عبادت حساب کنید و ان شاالله خدای عالم دعای ما را استجابت می کند.

عبدالله امینی اظهار کرد: تازگی ها عده ای دارن لوایح FATF را نقل می کنند و دنبال پیگیری آن هستند دشمن این را شفافیت مالی وپولشویی نام نهاده است اما در واقع یک سیستم جاسوسی پیشرفته است که معاملات مالی ما را در اختیار استکبار جهانی قرار میده و بر مبادلات ما اشرافیت پیدا می کنند که نتیجه اش تحریم ها و قراردادن اموال ما در اختیار آنهاست و اگر ما بخواهیم تحریم ها رو دور بزنیم دشمن براحتی خواهد فهمید.
وی بیان داشت:بنده بارها عرض کردم که طبق فرمایش مقام معظم رهبری که اقتصاد مقاومتی ما را از این بن بست نجات خواهد داد نه اقتصاد برجامی. اقتصاد برجامی خودزنی بود و تصویب لوایح FTAF خودکشی است و آن روزنه ای را هم که داریم می بندیم وقتی ما تحریم هستیم کدام عقل سلیم تأیید می کند که دورزدن تحریم ها را تحویل دشمن بدیم.
امام جمعه مهران افزود:هفته گذشته عده ای از کارگران مهرانی توسط شرکت نفت اخراج شدند حالا میگن قراردادشون با پیمانکار بوده که قرارداد پیمانکار تمام شده ولی این کار ناجوانمردانه ای است در این شرایط سخت اقتصادی نان خانواده هایی را ببری، نان بریدن هنر نیست نان دادن هنر است در این شرایط باید به مردم کمک کرد. البته مسئولین گفتن ما قصد داریم دوباره این عزیزان بکارگیری شوند اما دو امر لازم است یکی تسریع در این امر مهم و دوم پیگیری. اما شرکت نفت متأسفانه به تعهداتش در قبال مهران و استان عمل نکرده تعهداتی مثل زیست محیطی، پزشکی، جاده سازی و آسفالت و ورزشی و غیره، آن 0/3 درصدی که باید به مهران و استان تعلق می‌گرفت شرکت نفت به آن عمل نکرده.
عبدالله امینی افزود: بنده از همین تریبون نمازجمعه به نمایندگان مجلس اعلام میدارم که اگر در رابطه با این مساله اقدام نشود و شرکت نفت نیارن پای تعهداتش نسبت به شهرستان و استان، بنده امام جمعه مهران وکلای استان را به دفتر امام جمعه در مهران دعوت میکنم و شکوائیه علیه شرکت نفت تنظیم و تقدیم مجامع قضایی میکنم و تا حق مردم را نگیرم ساکت نخواهم شد و این به نفع خود نماینده ها هم هست چون نیاز به رأی مردم دارید اگر میخواین آرای مردم داشته باشید اقدام کنید و اگر عرضه ندارید حق مردم را بگیرید اقدام میکنم چرا مردم به شما رأی دادن برای رفع این مشکلات بنده به شما نمایندگان 2 ماه فرصت میدهم برای حل این مساله که برید دنبال احقاق حقوق مردم نرفتید من مردمی و انقلابی عمل خواهم کرد.
 
 
انتهای پیام/الف

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد