سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 39219
|
08:02 - 1398/08/09
نسخه چاپی

کاهش ۵۲ درصدی وقوع سرقت‌ در ملکشاهی

کاهش ۵۲ درصدی وقوع سرقت‌ در ملکشاهی
فرمانده انتظامی شهرستان ملکشاهی از کاهش ۵۲ درصدی وقوع سرقت‌ها در مهرماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل در این شهرستان خبر داد.

به گزارشايلام بيدار، سرهنگ "بهزاد ولیان"، فرمانده انتظامی شهرستان ملکشاهی گفت: با تقویت گشت‌های انتظامی در مناطق مستعد جرم و کنترل سارقان سابقه دار سعی کردیم محیطی امن را برای شهروندان فراهم آوریم.

 

وی اظهار کرد: با تلاش‌ها و فعالیت‌های شبانه‌روزی کارکنان انتظامی این شهرستان میزان وقوع سرقت‌ها در مهر ماه سال جاری ۵۲ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش داشته است.

 

ولیان استفاده از نگهبانان محله و مشارکت شورا‌های معتمد پلیس را از دیگر راهکار‌های پیشگیری از وقوع سرقت در این شهرستان عنوان کرد و افزود: همدلی و مشارکت خوب دستگاه‌های دولتی و غیر دولتی تاثیر بسزایی در کاهش جرائم داشته است.

 

فرمانده انتظامی شهرستان ملکشاهی گفت: مهمترین اولویت برنامه‌های پلیس شهرستان اقدامات پیشگیرانه انتظامی جهت پیشگیری از وقوع جرائم بر مبنای همکاری و تعامل با مردم بوده و در اقدامات پیشگیرانه اجتماعی، آموزش‌ها و هشدار‌های پلیسی نیز به صورت مستمر از طریق توزیع بروشور، نصب بنر و آموزش همگانی توسط روسا و مدیران در مدارس، محلات و مساجد در سطح شهرستان برای شهروندان انجام شده است.

 

انتهای پیام/ش

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد