سرویس: فرهنگ و هنر
کد خبر: 39178
|
08:59 - 1398/08/06
نسخه چاپی

برای سومین سال متوالی برگزار می شود؛

«عرض ارادت» نویسندگان و شاعران به امام رضا(ع)

«عرض ارادت» نویسندگان و شاعران به امام رضا(ع)
مدیرعامل به‌نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) از برگزاری ویژه برنامه «عرض ارادت»؛ متن خوانی نویسندگان و شاعران همزمان با فرارسیدن سالروز شهادت امام رضا(ع) توسط انتشارات به‌نشر خبر داد.

به گزارشايلام بيدار، مدیرعامل به‌نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) از برگزاری ویژه برنامه «عرض ارادت»؛ متن خوانی نویسندگان و شاعران همزمان با فرارسیدن سالروز شهادت امام رضا(ع) توسط انتشارات به‌نشر خبر داد.

حسین سعیدی با اشاره به ویژه برنامه های این انتشارات در قالب سلسله نشست‌های تبلیغی-ترویجی«در پناه کلمات» همزمان با شب شهادت امام علی بن موسی الرضا(ع) اظهار کرد: امسال نیز برای سومین سال متوالی، متن خوانی نویسندگان مطرح مشهدی برای امام خوبی ها با عنوان ویژه برنامه «عرض ارادت» در مشهد برگزار می شود.

وی تصریح کرد: ویژه برنامه «عرض ارادت» دوشنبه ششم آبان ماه ۱۳۹۸ و همزمان با شب شهادت امام رضا(ع) از ساعت ۱۷ تا ۱۹ در فروشگاه مرکزی کتاب و محصولات فرهنگی آستان قدس رضوی در مشهد واقع در خیابان امام خمینی(ره)، رو به روی باغ ملی برپا می شود.
مدیرعامل به‌نشر به حضور نویسندگان مطرح مشهدی در این نشست اشاره کرد و افزود: حضور در این ویژه برنامه برای عموم مخاطبان آزاد است.
به گفته وی نویسندگان دعوت شده در این نشست در آستانه سالروز شهادت امام رضا(ع) و برای عرض ارادت به ساحت مقدس آن امام معصوم، متن ها و دلنوشته های خود را برای حاضرین قرائت خواهند کرد.
سعیدی در پایان یادآور شد: انتشارات به‌نشر به عنوان بزرگترین ناشر شرق کشور با تمرکز بر تولید آثار با موضوع معارف اسلامی و ارزش های نظام ولایی آثار متنوعی را برای مخاطبان کودک، نوجوان و بزرگسال به چاپ رسانده است و در حال حاضر «ادبیات دینی» محور اصلی تولیدات این انتشارات است و آثار متنوعی توسط انتشارات به‌نشر در این حوزه منتشر شده است.
علاقه‌مندان برای آگاهی از اخبار به‌نشر و مشاهده و تهیه سایر محصولات انتشارات آستان قدس رضوی می‌توانند به نشانی اینترنتی www.Behnashr.com یا فروشگاه‌های سطح شهر مشهد و نمایندگی‌های سراسر کشور مراجعه کنند؛ همچنین سامانه پیامکی به شماره ۳۰۰۰۳۲۰۹ یا کانال اطلاع‌رسانی به‌نشر از طریق پیامرسان‌های بله و ایتا به آدرس @behnashr نیز از دیگر راه‌های برقراری ارتباط با این انتشارات است.

 

انتهای پیام/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد