سرویس: حسینیه ایلام بیدار
کد خبر: 39168
|
08:08 - 1398/08/06
نسخه چاپی

برگزار ی دومین سوگواره هنری اربعین

دومین سوگواره هنری اربعین در رشته‌های عکس و سفرنامه به همت مسجد المتقین تهران برگزار می‌شود و علاقه‌مندان تا دهم آبان‌ماه فرصت دارند تا آثار خود را ارسال کنند.

به گزارشايلام بيدار،دومین سوگواره هنری اربعین در رشته‌های عکس و سفرنامه به همت مسجد المتقین برگزار می‌شود.

براساس این گزارش، این سوگواره در موضوعات ثبت لحظات و وقایع تأثیرگذار و زیبایی‌های راهپیمایی عظیم اربعین، ثبت تصاویر فعالیت‌های میهمان نوازی و پذیرایی مواکب و پیوند بین ملت ایران و عراق با محوریت شعار #الحسین_ یجمعنا برگزار می‌شود.

ارسال حداکثر ۱۰ عکس برای شرکت در سوگواره، جدید بودن و اختصاص عکس‌ها به مراسم اربعین سال ۹۸، عکاسی با دوربین تلفن همراه و یا دوربین حرفه‌ای و ارسال آثار بدون هرگونه اصلاح و ویرایش بر عکس از شرایط بخش عکاسی این سوگواره است.

در بخش سفرنامه نیز آثار ارسالی نباید کمتر از ۱۰ سطر و بیشتر از سه صفحه باشد، سفرنامه می‌بایست مربوط به اتفاقات واقعی و حاصل مشاهدات عینی باشد و ارسال مستندات و تصاویر مرتبط به موضوع سفرنامه در فرایند داوری امتیاز مثبت تلقی می‌شود.

زائران اربعین باید تصاویر و سفرنامه‌های خود را از طریق آدرس تلگرامی kara4128@ تا تاریخ ۱۰ آبان‌ماه ۹۸ ارسال کنند. به بهترین آثار جوایز ارزشمندی تقدیم می‌شود.

آیین اختتامیه و تقدیر از برگزیدگان روز ۲۳ آبان ماه مصادف با شب سالروز ولادت پیامبراکرم(ص) و میلاد امام جعفرصادق(ع) برگزار می‌شود.

مسجد المتقین در خیابان شریعتی، بعداز دوراهی قلهک، خیابان ستارکشانی واقع است.

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب