سرویس: استان ایلام
کد خبر: 39127
|
14:46 - 1398/08/03
نسخه چاپی

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام:

دستگیری روح الله زم شوک بزرگی بر طرفدار‌های ضد انقلاب وارد کرد

دستگیری روح الله زم شوک بزرگی بر طرفدار‌های ضد انقلاب وارد کرد
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت:دستگیری زم شوک بزرگی بر طرفدارهای ضدانقلاب وارد کرد و همچنان سردرگم هستند.

به گزارشايلام بيدار،حجت‌الاسلام "الله نور کریمی تبار"،با تأکید بر اینکه بهبود زیرساخت‌های استان و مرز مهران برای تسهیل در تردد زوار اربعین حسینی باید تداوم داشته باشد، گفت: بنده از همه مردم استان ایلام، سپاه، بسیج، صداوسیما، موکب داران، مسئولان و اقشار مختلف مردم و همه‌کسانی که در امر خدمات‌رسانی به زوار اربعین حسینی تلاش کردند، قدردانی می‌کنم.

وی بابیان اینکه در زمینه پذیرایی از زوار اربعین حسینی نیازمند فرهنگ‌سازی در راستای جلوگیری از اسراف هستیم، اظهار کرد: زائر امام حسین (ع) بسیار حرمت دارد و باید تلاش کرد کرامت‌های انسانی در ایام اربعین حسینی حفظ شود و از طرف دیگر نیز از اسراف نیز جلوگیری کرد، پذیرایی مردم ایلام از زوار اربعین حسینی بسیار خوب بوده و در این زمینه سنگ تمام گذاشتند.

امام‌جمعه ایلام در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دستگیری «روح‌الله زم» جریان ضدانقلاب را سردرگم کرده است، افزود: دستگیری یکی از شبکه‌های فساد توسط سپاه پاسداران عملیاتی ارزشمند برای مبارزه با فساد بود، با دستگیری وی شوکی بزرگی به سردمداران آن‌ها وارد شد و ضدانقلاب باید بدانند که کاری از آن‌ها ساخته نیست.

حجت‌الاسلام کریمی تبار یادآور شد: یکی از مهم‌ترین کارهای سپاه انقلاب اسلامی این بود که با هدایت روح‌الله زم، مدیر کانال «آمد نیوز» را از فرانسه به عراق کشانده و دستگیر کردند، این موضوع شوک بزرگی بر طرفدارهای ضدانقلاب وارد کرد و همچنان سردرگم هستند.

وی بابیان اینکه جریان نفاق در درون نظام وجود دارد، منافقین در لابه‌لای آرمان‌های نظام جا خوش کرده‌اند و شناخت این افراد نیاز به صبر و بصیرت دارد، گفت: برخی از افرادی که مورد اعتماد مردم هستند، آب به آسیاب دشمن مردم باید این افراد را بشناسند و مسیر آنان را از نظام جدا کنند.

امام‌جمعه ایلام در ادامه با اشاره به سالروز رحلت جان‌سوز پیامبر اعظم (ص)، تصریح کرد: حضرت محمد (ص) با توجه به اینکه آخرین پیامبر خدا بود، برای پس از خود، به اذن خدا جانشین انتخاب کردند و قرآن کریم برای هدایت انسان‌ها از ایشان برجای‌مانده است.

حجت‌الاسلام کریمی تبار بابیان اینکه همه پیامبران الهی برای هدایت انسان و رهنمون کردن بشریت به پیشرفت و تمدن مبعوث شدند، افزود: پس از پیامبر اکرم (ص)، دشمنان اسلام سعی در تضعیف اسلام ناب محمدی داشتند و با تداخل حق و باطل، در تلاش برای ضربه زدن به اسلام بودند و خارهای نفاق به تعبیر حضرت فاطمه زهرا (س) ظهور پیدا کرد و درصدد از بین بردن اسلام بودند.

وی در ادامه بابیان اینکه افراد باتقوا همواره به وجود خداوند متعال اعتقاددارند و تلاش می‌کنند خود را از گناهان دور کنند، خاطرنشان کرد: در قلب هر انسان مؤمنی نور امید و ترس وجود دارد و این دو هیچ‌کدام بر دیگری برتری ندارد و به‌طور یکسان قرار دارد، بنابراین انسانی که به ملاقات خداوند متعال می‌رود نباید از مرگ ترس داشته باشد.

انتهای پیام/الف

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد