سرویس: استان ایلام
کد خبر: 39090
|
09:56 - 1398/08/01
نسخه چاپی

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) ایلام:

موهبت خادمی و پذیرایی از زائرین، مایه عزت و آبروی مردم ایلام است

موهبت خادمی و پذیرایی از زائرین، مایه عزت و آبروی مردم ایلام است
سردار شاکرمی ، فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام ، در پیامی از زحمات مردم و مسئولین در اربعین ، تشکر کرد.

به گزارشايلام بيدار،سردار شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در پیامی از زحمات مردم و مسئولان در اربعین تقدیر کرد

  بنا به گزارش روابط عمومی و تبلیغات سپاه امیرالمومنین(ع) متن پیام به شرح ذیل است :


إنَّ لِقَتلِ الحُسَینِ حَرارَهً فی قُلوبِ المُؤمِنینَ لا تَبرُدُ أبَداً.
کشته شدن حسین علیه السلام چنان داغى در دل مؤمنان است که هرگز سرد نشود . پیامبر اکرم (ص)

  حرارت و عشق به زیارت حسین (ع) در اربعین ، که رستاخیزی از اقوام و نژادها و ملت ها را در مسیر رسیدن به نور خدا در سرزمین کربلا پدیده آورده است ، از نشانه های محکم و زمینه های تحقق وعده الهی برای ظهور منجی آخر الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف و برپایی حکومت صالحان است.

موهبت خادمی و پذیرایی از زائرین اربعین سرورو سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) که در سالهای اخیرا نصیب مردم مرزدار و غیور استان ایلام شده است ، مایه عزت ، آبرو و برکت برای مردم و مسئولین استان عزیزمان شده است و از این بابت بایستی سجده شکر بجای آوریم . حقیقتاً مردم عزیز هم به شکرانه این فرصت ، با وجود کمبود امکانات و زیرساختها ، با همت و تلاش شبانه روزی کارنامه درخشانی از خود بجای گذاشتند و بخوبی نشان دادند که مرز مهران به عنوان دروازه عتبات عالیات آسان ترین و امن ترین راه تشرف به کربلای معلی است.

  پایان اربعین امسال در واقع آغاز شور و تجدید روحیه برای آمادگی و برنامه ریزی دو چندان در اربعین سال آینده است و می طلبد که مسئولان و مدیران همه کمیته های ستاد اربعین در راستای رفع کاستی ها و بهره مندی از توجهی که بواسطه اربعین به این استان معطوف می شود تمام توان خود را بکار گیرند.

اینجانب وظیفه خود می دانم از تلاش های خستگی ناپذیر و حماسی اقشار مختلف مردم و مسئولان ، موکب داران ، هیات های مذهبی ، ادارات و نهادها، نیروهای نظامی و انتظامی ، ائمه جمعه و جماعات ، روحانیون ، فرهنگیان ، دانشجویان و... خصوصاً بسیجیان و فرماندهان گردانها ، پایگاهها و حوزه های مقاومت، همکاران عزیزم در نواحی مقاومت ، تیپ ۱۱ و ستادسپاه امیرالمومنین (ع) که با روحیه جهادی و انقلابی در راستای تامین امنیت پایدار و خدمات رسانی در زمینه های اسکان ، تغذیه ، بهداشت و درمان ، فرهنگی ، حمل و نقل زائران اربعین حسینی نهایت تلاش خود را بکار بستند صمیمانه تقدیر و تشکر بنمایم .
ان شاءلله و الرحمان همه ما در این دنیا از زیات حسین (ع) و درآخرت از شفاعتشان بهره مندشویم .
جمال شاکرمی

انتهای پیام/الف

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب