سرویس: استان ایلام
کد خبر: 39081
|
09:31 - 1398/08/01
نسخه چاپی

مدیرکمیته امداد امام خمینی (ع)ایوان خبر داد؛

کمک 180میلیون ریالی زائران اربعین به ایتام ایوانی

کمک 180میلیون ریالی زائران اربعین به ایتام ایوانی
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) ایوان از کمک 180میلیون ریالی زائران اربعین حسینی به ایتام ایوانی خبر داد.

به گزارشايلام بيدار،"حمید ایراندوست "،مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) ایوان گفت:تعدادی از زائران اربعین که از حامیان ایتام شهرستان ایوان استان ایلام هستند در حین سفر به عتبات عالیات از طریق مرز مهران، کمکهای ویژه و قابل توجهی را به چند خانواده از ایتام ایوانی که تحت حمایت شان هستند ارائه دادند.
 ایراندوست اظهار کرد:این حامیان که اهل استان تهران و سه خانواده بودند پس از برگشت از زیارت عتبات عالیات با رایزنی امداد این شهرستان ضمن دیدار با خانواده های ایتام مورد حمایت خود کمکهایی به مبلغ بیش از 180 میلیون ریال را ارائه و تقبل کردند.
وی افزود:یکی ازاین کمکها تقبل هزینه درمانی یکی از بیماران سرطانی به مبلغ 15 میلیون تومان بوده که قرار است در روزهای آینده مورد عمل جراحی قرار گیرد.
رئیس کمیته امداد شهرستان ایوان تصریح کرد: کمک هزینه خرید نوشت افزار برای 11 نفر از دانش آموزان نیازمند به مبلغ 11 میلیون ریال، کمک هزینه اعزام یک خانوار سه نفره به عتبات عالیات به مبلغ 16 میلیون ریال، کمک هزنیه درمانی به مبلغ 5 میلیون ریال و برعهده گرفتن حمایت چند نفر از کودکان یتیم این شهرستان از جمله دیگر کمکهای این زائران بوده است.
ایراندوست با عنوان اینکه مشارکت دادن افراد نیکوکار و نوع دوست در دستگیری از نیازمندان و رفع مشکلات آنان یکی از مهم ترین برنامه های این نهاد است گفت: در طول سال تعاملات گسترده ای بین این نهاد و افراد حامی و نیکوکار در این زمینه وجود دارد.

 

انتهای پیام/الف

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب