سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 39044
|
07:59 - 1398/07/30
نسخه چاپی

فرمانده انتظامی ایلام گفت:

کشف 12 کیلوگرم مواد مخدر در ایوان

کشف 12 کیلوگرم مواد مخدر در ایوان
فرمانده انتظامی استان ایلام از کشف 12 کیلوگرم مواد مخدر در محور ورودی شهر ایوان خبر داد.

به گزارشايلام بيدار،سردار" نورعلی یاری"،فرمانده انتظامی استان ایلام؛ گفت:در پی اخبار واصله مبنی بر فعالیت باند سوداگران مرگ و تهیه و انتقال انواع مواد مخدر به صورت عمده به شهرستان ایلام، موضوع در دستور کار اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

وی اظهارکرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پس از هماهنگی با مقام قضائی و همکاری انتظامی شهرستان ایوان، با رصد خودروهای عبوری موفق به شناسایی خودرو پراید حامل مواد مخدر شدند و در یک اقدام ضربتی این خودرو را در محور ورودی شهرستان ایوان متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان ایلام افزود: در بازرسی تخصصی ماموران از خودروی متهمان مقدار 10 کیلوگرم مواد مخدر از نوع هروئین و 2 کیلوگرم مواد روانگردان از نوع شیشه که به صورت حرفه ای در یک کوله‌پشتی جاسازی شده بود، کشف شد.

وی  با بیان اینکه 3 سوداگر مرگ  نیز در این زمینه دستگیر شده‌اند، تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به همراه مواد کشف شده جهت مطالبه به حق مردم  تحویل مقام قضائی شدند.

یاری در پایان گفت: مردم در راستای مبارزه با سوداگران مرگ و گزارش به موقع اخبار و اطلاعات از طریق سامانه تلفنی 110 پلیس را یاری کنند.

 

انتهای پیام/الف

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب