سرویس: استان ایلام
کد خبر: 38864
|
07:42 - 1398/07/23
نسخه چاپی

رییس کمیته مشارکت های مردمی ستاد اربعین ایلام:

روزانه ۳۰۰ هزار وعده غذایی در مرز مهران توزیع می‌شود

روزانه ۳۰۰ هزار وعده غذایی در مرز مهران توزیع می‌شود
رییس کمیته مشارکت های مردمی ستاد اربعین ایلام گفت: روزانه ۳۰۰ هزار وعده غذایی شامل صبحانه، نهار، شام و میان وعده بین زائران در مرز مهران توزیع می‌شود.

به گزارشايلام بيدار،"محمد علوی فر"، رییس کمیته مشارکت های مردمی ستاد اربعین استان ایلام گفت: با توجه به حجم تردد زائران از مرز مهران و ضرورت خدمات دهی بویژه غذای گرم به این افراد مردم ایلام، مهران و شماری از استان های کشور مشارکت مطلوبی در خدمات دهی به زائران دارند.

وی با ذکر اینکه این خدمات دهی از طریق ۸۰ موکب این کمیته واقع در مرز مهران ارائه می شود، یادآور شد: علاوه بر این در این موکب ها با چای، شربت، خرما و غیره از زائران  پذیرایی می شود.

رییس کمیته مشارکت های مردمی ستاد اربعین استان ایلام با ذکر اینکه مشکل تامین آب و یخ در مهران اکنون رفع شده است، گفت: تمامی امکانات موکب های این کمیته از محل مشارکت مردم خارج و داخل استان تامین و در مجموع ۱۸ استان با این ستاد همکاری دارند.

علوی فر اضافه کرد: مردم می توانند کمک های خود را اعم از نقدی و غیر نقدی برای خدمات دهی به زائران اربعین حسینی در شهر ایلام به ستاد بازسازی عتبات عالیات، در مهران به موکب ها و در سایر شهرستان ها به دفاتر نماینده ولی فقیه تحویل دهند.

وی ادامه داد: خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی در این موکب ها تا پنجم آبان ماه ادامه خواهد داشت.

 

انتهای پیام/الف

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب