سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 38826
|
07:55 - 1398/07/22
نسخه چاپی

فرمانده سپاه چرداول عنوان کرد؛

بسیج امکانات سپاه برای خدمات دهی به زائران اربعین درچرداول

بسیج امکانات سپاه برای خدمات دهی به زائران اربعین درچرداول
فرمانده سپاه چرداول گفت:سپاه باهمه ظرفیت ها در خدمت رسانی به زائران اربعین به میدان آمده است

سرهنگ پاسدار پاکزادنوید  در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ايلام بيدار درچرداول گفت: شهرستان چرداول به عنوان مبادی اصلی ورودی استان ایلام هرساله میزبان زائران اربعین حسینی است.

وی افزود:در ایام اربعین مسیرهای ارتباطی شهرستان چرداول به مرکز استان زیربار ترافیک رفته از این شاهد خدمت رسانی دستگاهها واقشار مختلف مردم به زائران اربعین هستیم.

نوید اضافه کرد: سپاه، بسیج، دستگاههای اجرایی و مردم شهرستان چرداول هر ساله با آغوش گرم از زائرانی که از شهرستان چرداول تردد می کنند، پذیرایی می نمایند.

فرمانده سپاه ناحیه چرداول گفت: خدمات رسانی به زائرین اربعین حسینی افتخاری بزرگ است و مردم شهرستان چرداول، بسیجیان و  دستگاههای اجرایی و خدمات رسان با تمامی امکانات به زائرین عزیز خدمت رسانی خواهند کرد.

وی تصریح کرد: امسال نیز همچون سالهای گذشته کلیه امکانات سپاه و بسیج ، دستگاههای اجرایی و خدمات رسان شهرستانهای چرداول  برای خدمت رسانی به زائرین اربعین بسیج شده است.

وی با اشاره به پای کار بودن سپاه وبسیج در ایام اربعین گفت:گروههای جهادی، آحاد بسجیان و نیروهای کادر سپاه به صورت شبانه روزی در حال خدمت به زائران اربعین هستند که در برگیرنده اقدامات مختلفی نظیرتامین امنیت، اسکان، مواد غذایی و... می شود.

نوید ادامه داد: دو موکب جهت پذیرایی از زائرین در نقاط مختلف برپا شده و دو موکب هم برای مسیر برگشت زائران در نظرگرفته شده است.

فرمانده سپاه ناحیه چرداول امنیت مسیرهای ارتباطی شهرستان را مطلوب عنوان کرد و گفت: نیروهای سپاه ناحیه، عوامل انتظامی و امنیتی شهرستان بصورت شبانه روزی در مسیرهای ارتباطی شهرستان در حال گشت می باشند و امنیت کامل در مرکز شهرستان و کلیه مبادی ورودی و خروجی برقرار است.

نوید خاطرنشان کرد:مساجد، باشگاههای ورزشی ومراکز زیارتی و... برای اسکان زائران در نظر گرفته شده وتدابیر لازم برای تامین لوازم وغذای گرم اندیشیده شده است.

فرمانده سپاه ناحیه چرداول در ادامه  گفت:  تاکنون جلسات هماهنگی متعددی جهت خدمات رسانی به زائرین برگزار شده و دستگاههای اجرایی و خدمات رسان شهرستان در حال  خدمات رسانی به زائرین عزیز می باشند.

فرمانده سپاه ناحیه چرداول تصریح کرد:امسال شاهد مراسم باشکوه اربعین خواهیم بود وحدت شیعیان به رخ جهانیان نشان داده خواهد شد تا دشمنان اسلام هرچه بیشتر به افول خود نزدیک تر شوند.

 

انتهای پیام/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب