سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 38818
|
10:50 - 1398/07/21
نسخه چاپی

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام :

اختصاص یک هزار و ۹۰۰ اتوبوس برای انتقال زائران در مرز مهران

اختصاص یک هزار و ۹۰۰ اتوبوس برای انتقال زائران در مرز مهران
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام ازاختصاص یک هزار و ۹۰۰ اتوبوس برای انتقال زائران در مرز مهران خبرداد.

به گزارشايلام بيدار،"محمد حسنی"، معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام گفت:۲۷۵ هزار و ۳۲۰ زائر اربعین در شبانه روز گذشته از مرز مهران تردد کردند.

وی اظهار کرد:از این میزان تردد زائران ۲۷۳ هزار و ۵۰۱ زائر ایرانی و هزار و ۸۱۹ نفر نیز مربوط به زائران خارجی است که از طریق مرز بین‌المللی مهران ورود و خروج داشته‌اند.

وی بیشترین میزان تردد زائران را در این مدت شبانه روز گذشته مربوط به خروج زائران با ۱۹۸ هزار و ۲۶۸ نفر بیان کرد و افزود: هر لحظه به کنگره بزرگ اربعین حسینی نزدیکتر می‌شویم بر تعداد زائران در مرز مهران افزوده می‌شود.

حسنی از اختصاص یک هزار و ۹۰۰ اتوبوس برای انتقال زائران در مرز مهران خبر داد و تاکید کرد : با توجه به افزایش میلیونی زائران نسبت به سال گذشته و ظرفیت محدود اتوبوس، سه پس کرانه برای مهران از جمله پس کرانه‌های اندیمشک، همدان و کرمانشاه تعریف شده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام اضافه کرد: مسافران بصورت چرخشی بین مهران و این شهرها انتقال پیدا می‌کنند و از آنجا به شهرهای خود منتقل می‌شوند که برای حالت پیک نیز یک هزار و ۹۰۰ اتوبوس برای انتقال زائران در نظر گرفته شده است.

 

انتهای پیام/الف

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب