سرویس: استان ایلام
کد خبر: 38816
|
09:04 - 1398/07/21
نسخه چاپی

تصادف در جاده ایلام - مهران یک کشته و چهار زخمی برجا گذاشت

تصادف در جاده ایلام - مهران یک کشته و چهار زخمی برجا گذاشت
رئیس پلیس راه استان ایلام از وقوع یک فقره تصادف مرگبار در صبح امروز (یکشنبه) در جاده ایلام - مهران خبر داد و گفت: براثر برخورد یک دستگاه سواری سمند با یک دستگاه اتوبوس یک تن کشته و چهار نفر نیز مصدوم شدند.

به گزارشايلام بيدار،سرهنگ رضا همتی زاده رئیس پلیس راه استان ایلام،گفت: پس از تماس‌های مردمی و زائران با فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر برخورد یک دستگاه خودرو سواری سمند با اتوبوس در مسیر صالح آباد بلافاصله کارشناسان پلیس راه به محل اعزام شدند.

وی گفت: با حضور کارشناسان در محل مشخص شد که یک دستگاه سمند به علت تجاوز به چپ با یک دستگاه اتوبوس برخورد کرد و بر اثر آن یک نفر کشته و چهار نفر دیگر مجروح شدند.

رئیس پلیس راه ایلام یادآور شد: امداد رسانی و تحویل حادثه دیدگان به عوامل اورژانس توسط پایگاه امداد و نجات جاده‌ای انجام و مصدومان به مراکز درمانی انتقال یافتند.

همتی زاده اضافه کرد: رانندگان با توجه به شلوغ بودن محورهای مواصلاتی استان ایلام بایستی از عجله و شتاب پرهیز کرده و باعث راحتی کافی به رانندگی بپردازند.

وی با اشاره به موج بازگشت زائران از رانندگان خواست: در موکب های پیش بینی شده استراحت کرده و پس از اطمینان از سالم بودن وسیله نقلیه خود بدون عجله و شتاب و پرهیز از حرکات حادثه‌ساز در محورهای مواصلاتی کشور تردد کنند.

 

انتهای پیام/الف

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب