سرویس: استان ایلام
کد خبر: 38782
|
15:27 - 1398/07/20
نسخه چاپی

مسئول کمیته بهداشت ودرمان اربعین سپاه امیرالمومنین (ع)ایلام:

بهره مندی چهارهزار500زائر از خدمات درمانی سپاه درمرزمهران

بهره مندی چهارهزار500زائر از خدمات درمانی سپاه درمرزمهران
مسئول کمیته بهداشت ودرمان اربعین سپاه امیرالمومنین (ع)ایلام گفت:روزانه بیش ازچهار هزاروپانصد زائر اربعین حسینی از خدمات درمانی سپاه بهره مندمی شوند.

 "غلامرضا علیمحمدی" معاون بهداشت، امداد و درمان سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار مستقر در مرزمهران گفت: مجموعه های درمانی سپاه در قالب کمیته بهداشت و درمان اربعین سپاه از روز ۱۳ مهرماه و همزمان با شروع پیاده روی اربعین با تمام امکانات در مرز مهران مستقر شده اند.

وی افزود: این کمیته با راه اندازی یک بیمارستان صحرایی مزین به نام حضرت فاطمه (س) با ۴۰ تخت بستری و ۱۱ تخت اورژانس در بخش هایی عمومی ، پاراکلینیکی ، آزمایشگاه، رادیولوژی، سونوگرافی، داندانپزشکی، جراحی و همچنین پزشک متخصص زنان و زایمان، طب اورژانس، داخلی، جراحی، ارتوپد با ۱۱۰ کادر درمانی بصورت تمام وقت و رایگان در خدمت زوار اربعین هستند.

علیمحمدی اظهار کرد: این بیمارستان تا امروز روزانه به طور متوسط بین ۳۵۰۰ تا ۴۵۰۰ زائر را پوشش خدمات درمانی داده است.

معاون بهداشت و درمان سپاه ایلام تصریح کرد: سایر مراکز درمانی سپاه و بسیج در شهرهای محل تردد در خدمت زائرین بوده و نیز روزانه تا ۲۵۰۰ نفر را پوشش داده اند.

وی ادامه داد: الحمدالله هماهنگی خوبی نیز بین مجموعه درمانی سپاه با سایرمجموعه های درمانسی همچون اورژانس ، هلال احمر ، اوژانس هوایی و مجموعه های درمانی نیرو های  مسلح  برقرار است.

معاون بهداشت و درمان سپاه ایلام بیان داشت: این خدمات انشالله تا چهار روز بعد از اربعین در مرز مهران ادامه خواد داشت و تمام نیروها ۲۴ ساعته در خدمت زائرین اباعبدالله حسین می باشند.

علیمحمدی ضمن اعلام رایگان بودن این خدمات به زوار گفت: کمیته بهداشت، امداد و درمان اربعین سپاه در مهران متشکل از سپاه ایلام و دو استان معین کرمان و کرمانشاه بوده و الحمدالله با تمام توان پای کار آمده اند تا زوار اربعین در آسایش عازم عتبات شوند.

وی در پایان از حمایت های مؤسسه تأمین درمان بسیجیان و مؤسسه خیریه امدادگران عاشورا در همراهی با مجموعه درمانی سپاه در خدمت رسانی به زوار اربعین تشکر کرد.
 

 

انتهای پیام/الف

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد