سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 38749
|
07:05 - 1398/07/20
نسخه چاپی

رئیس هلال احمر ملکشاهی:

خدمات دهی هلال احمر ملکشاهی به زائرین/ استقرار سه پایگاه امدادونجات درمحورهای شهرستان

خدمات دهی هلال احمر ملکشاهی به زائرین/ استقرار سه پایگاه امدادونجات درمحورهای شهرستان
رئیس جمعیت هلال احمر ملکشاهی گفت: خدمات دهی جمعیت هلال احمر ملکشاهی به زائرین اربعین با استقرار سه پایگاه امداد ونجات، دو دستگاه ست نجات، سه دستگاه آمبولانس، 15 نفر نجاتگر و امدادگر و چهارنفر پرسنل صورت می گیرد.

به گزارشایلام بیدار، "حشمت شجاعی"؛ رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ملکشاهی در گفتگو با ملکشاهی خبر، گفت: جهت خدمات دهی به زائرین اربعین حسینی، سه پایگاه امداد و نجات و دو دستگاه ست نجات در مسیرهای ارتباطی شهرستان ملکشاهی مستقر شده است.

 

وی اظهار کرد: محل استقرار این پایگاهها در سه راهی دره شهر ملکشاهی ایلام، روستای پاریاب و گردنه ترشابه و ست نجات در روستای گنبد پیرمحمد و سه راهی ایلام- ملکشاهی- دره شهر می باشد.

 

شجاعی افزود: خدمات دهی جمعیت هلال احمر شهرستان ملکشاهی به زائرین اربعین بصورت شبانه روزی با 15 نفر امدادگر و نجاتگر، 4 نفر پرسنل و سه دستگاه آمبولانس صورت می گیرد.

 

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ملکشاهی گفت: چهار تخته چادر در موکب مرکزی شهرستان برپا شده است که سه چادر برای اسکان اضطراری و یک چادر پایگاه سلامت به منظور تست قند خون و فشار خون توسط داوطلبان و جوانان می باشد.

 

وی تصریح کرد: اسکان اضطراری در ساختمان جمعیت هلال احمر ملکشاهی به ظرفیت 40 نفر آماده اسکان زائرین می باشد. اسکان اضطراری در روستای پاریاب به ظرفیت 40 نفر و روستای گنبدپیرمحمد به ظرفیت 50 نفر آماده اسکان زائرین در زمان اضطرار می باشد.

 

شجاعی اذعان کرد: جمعیت هلال احمر شهرستان ملکشاهی، آمادگی کامل جهت خدمت رسانی در طرح اربعین ۹۸ به زائران اباعبدالله الحسین(ع) را دارد.

 

انتهای پیام/ش

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد