سرویس: استان ایلام
کد خبر: 38746
|
12:54 - 1398/07/19
نسخه چاپی

فرمانده انتظامی استان ایلام خبرداد؛

تردد 286هزار نفردر 24 ساعت گذشته از مرز مهران / مردم به شایعات فضای مجازی توجه نکنند

تردد 286هزار نفردر 24 ساعت گذشته از مرز مهران / مردم به شایعات فضای مجازی توجه نکنند
فرمانده انتظامی استان ایلام از تردد 286هزار نفردر 24 ساعت گذشته در مرز مهران خبرداد.

سردار"نورعلی یاری" در گفتگو با خبرنگاراعزامیايلام بيدار در مرز مهران گفت: حجم محورهای استان ایلام به شهر مهران دارای حجم ترافیک سنگینی است که اززائران عزیز خواهشمندیم حتما مدیریت زمان را در نظر داشته باشند وبا توجه به وضعیت شهر مهران تردد به سمت شهر مهران به 4 یا 5 عصر یا صبح مدیریت کنند.

 

وی افزود: در 24 ساعت گذشته حدود 286 هزار نفر واز واز ساعت 12بامداد امروز هم تاکنون 146 هزارنفرورود وخروج از مرز مهران داشته ایم.

 

یاری بیان داشت: دستگاههای اجرایی با تمام توان باید پای کار باشند وحداکثر تلاش خود را برای خدمت به زائران اربعین داشته باشند ودر حال حاضر آب خنک ویخ با توجه به گرمای هوا یکی از ضروریات است.

 

فرمانده انتظامی استان ایلام خاطرنشان کرد: در کمترین زمان ممکن خروج زائران از مرز مهران صورت می گیرد ورایزنی هایی با طرف عراقی حاصل شده که در مرز عراق هم زائران در کمترین زمان ممکن خروج کنند.

 

وی اضافه کرد: موج بازگشت از روز گذشته شروع شده وهر روز هم افزایش پیدا می کند که مستلزم وسائط نقلیه عمومی هست که امیدواریم هماهنگی های لازم دراین صورت انجام پذیرید.

 

یاری عنوان کرد: پارکینگ های شهر مهران تقریبا تکمیل شده است واز زائران عزیز خواهشمندیم درپارکینگ های  ورودی شهر مهران خودروهای خود را پارک کنند.

 

وی با اشاره به همکاری طرف عراقی گفت:همکاری طرف عراقی در همه زمینه ها با ما خوب بوده ولی در حال حاضر مهم ترین مساله  آب آشامیدنی برای زائرین وبحث تامین وسایل نقلیه عمومی برای انتقال زائرین است.

 

فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به بحث مطرح شده درفضای مجازی در خصوص مرز مهران گفت:خوشبختانه از اول محرم تاکنون مرز مهران بسته نشده وتردد ها به آرامی و روان صورت می گیرد که مردم اخبار را از زبان خبرگزاری های رسمی و پایگاه خبری پلیس پیگیری کنند

 

انتهای پیام/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب