سرویس: استان ایلام
کد خبر: 38728
|
10:10 - 1398/07/18
نسخه چاپی

رئیس دفتر رئیس جمهور خبر داد؛

بسیج امکانات دستگاه های اجرایی برای خدمات رسانی به زائرین

بسیج امکانات دستگاه های اجرایی برای خدمات رسانی به زائرین
امکانات تمامی دستگاه های اجرایی برای رفع مشکلات و خدمت به زائران بسیج شده و در این مسیر پرافتخار از هیچ تلاشی کوتاهی نمی کنیم.

به گزارشايلام بيدار، "محمود واعظی"، رئیس دفتر رئیس جمهور صبح امروز در جریان بازدید از مرز مهران گفت: امکانات تمامی دستگاه های اجرایی برای رفع مشکلات و خدمت به زائران بسیج شده و در این مسیر پرافتخار از هیچ تلاشی کوتاهی نمی کنیم.

 

وی اظهار کرد: همه ارگان ها و مسئولان استان ایلام فعال و در حال خدمتگذاری به زائران هستند و با وجود حجم عظیم جمعیت و ترافیک در مقایسه با سال های قبل کمترین مشکلی در تردد مشاهده می شود و در گفت و گویی که با زائران داشتیم آنان از تردد و خدمات ارائه شده رضایت دارند.

 

واعظی افزود: اربعین امسال از نظر جمعیت بسیار متفاوت تر از سال های قبل است، تمام آمارهای امسال از ماه گذشته نشانگر آن است که به تعداد زائران اربعین افزوده شده است..

خوشبختانه شمار زائرین نسبت به سال قبل سه برابر شده است و از روز گذشته تاکنون ۱۸۰ هزار نفر از مرز مهران خارج شده و پیش بینی می شود این آمار امروز به ۲۰۰ هزار نفر برسد.


رییس دفتر رییس جمهور، اربعین را یک راهپیمایی بزرگ و یک اجتماع مذهبی ، دینی و سیاسی توصیف کرد و گفت: اربعین افتخار بزرگی برای جهان اسلام و نشان دهنده وحدت امت اسلامی است، بدون شک کلیه مسائل و مشکلات جهان اسلام با اتحاد و همدلی برطرف می شود.


وی تصریح کرد: خوشبختانه امنیت در تمامی مرزهای کشور برقرار است و از دولت و مردم عراق به خاطر اجازه حضور زوار تشکر می کنیم.


واعظی افزود: اکنون خیل عظیم زائران از مرز بین المللی مهران تردد می کنند و همدلی بسیار خوبی در بین مسئولان استان وجود دارد و همه مردم استان ایلام در خدمت زائران سراسر کشور هستند.

 

رئیس دفتر رئیس جمهور اذعان کرد: مهران شلوغ ترین مرز است و جمعیت آن قابل قیاس با دیگر مرزها نیست، خدمات‌رسانی در اینجا شبانه روزی است، در سه پایانه دیگر نیز مقدمات تردد فراهم شده است ولی انتخاب اول برای تردد مرز مهران است.

 

انتهای پیام/ش

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد