سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 38671
|
07:15 - 1398/07/17
نسخه چاپی

مدیر ورزش و جوانان ملکشاهی خبر داد؛

اختصاص 10 میلیارد ریال به توسعه ورزش روستایی ملکشاهی

اختصاص 10 میلیارد ریال به توسعه ورزش روستایی ملکشاهی
مدیر اداره ورزش و جوانان ملکشاهی گفت: ۱۰ میلیارد ریال اعتبار برای احداث دو زمین فوتبال چمن مصنوعی در روستاهای گنبد پیرمحمد و باولک اختصاص یافته است.

به گزارشايلام بيدار، "امیر صالحی"، مدیر اداره ورزش و جوانان ملکشاهی گفت: شهرستان ملکشاهی علی رغم استعدادهای درخشان ورزشی از سرانه ورزشی مطلوبی برخوردار نیست و اکثر روستاهای این شهرستان فاقد هرگونه زیرساخت  هستند.

 

وی اظهار کرد: با توجه به استعدادها و جمعیت ورزشکار روستاهای این شهرستان در اولویت احداث و توسعه اماکن و فضاهای ورزشی قرار خواهند گرفت.

 

صالحی افزود: هم اکنون ۱۰ میلیارد ریال اعتبار از محل منابع وزارت ورزش و جوانان و بنیاد مستضعفان جهت احداث ۲ زمین چمن مصنوعی در ۲ روستای گنبد پیرمحمد و باولک اختصاص یافته و کار احداث پروژه ها به زودی آغاز می شود.

 

مدیر اداره ورزش و جوانان ملکشاهی گفت: سرانه ورزشی شهرستان ۶۷/. متر است که از استانداردهای ملی و استان بسیار کمتر بوده و نیازمند توسعه بیشتر فضاهای ورزشی در ملکشاهی هستیم.

 

وی با اشاره به افتخارات ورزش قهرمانی ملکشاهی یادآور شد: رشته های وزنه برداری ، پارلیفتینگ ، کشتی و دو ومیدانی از جمله رشته های مدال آور ورزشکاران این شهرستان در سطح آسیا و ملی است.

 

مدیر اداره ورزش و جوانان ملکشاهی یادآور شد: ۱۳ هیأت ورزشی در رشته های مختلف فوتبال ، والیبال ، بدنسازی ، ایروبیک ، ورزش های رزمی ، وزنه برداری ، کشتی ، ورزش های همگانی ، دوو میدانی در این شهرستان سازمان یافته است.

 

صالحی در پایان گفت: ملکشاهی ۹۰۰ ورزشکار سازمان یافته دارد که شامل ۵۰۰ مرد و ۴۰۰ نفر زن هستند و به لحاظ کمبود فضاها و اماکن ورزشی با مشکلاتی در ورزش قهرمانی روبروست.

 

انتهای پیام/ش

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد