سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 38666
|
11:27 - 1398/07/16
نسخه چاپی

رئیس بنیاد مستضعفان خبرداد؛

خدمت رسانی بنیاد مستضعفان به یک میلیون زائر اربعین

خدمت رسانی بنیاد مستضعفان به یک میلیون زائر اربعین
رئیس بنیاد مستضعفان گفت: موکب‌های این بنیاد در مرزهای مهران، خسروی و شلمچه به یک میلیون زائر اربعین خدمات‌ ارائه می‌دهند.

به گزارشايلام بيدار،"پرویز فتاح"، رئیس بنیاد مستضعفان روز سه‌شنبه در موکب محبان امیرالمومنین(ع) سه‌راهی کارزان در جمع خبرنگاران گفت:در این موکب‌ها سه وعده غذایی صبحانه، نهار و شام و همچنین میان وعده و آب معدنی به زائران ارائه می‌شود.

وی اظهار کرد:۱۰ میلیون بطری آب معدنی، ۲.۵ میلیون بطری شیر و چند میلیون بطری آبمیوه ساخت کارخانه‌های بنیاد مستضعفان در موکب‌ها و انبارها دپو شده است و در صورت نیاز امکان تحویل و توزیع در سایر موکب‌ها نیز وجود دارد.

رئیس بنیاد مستضعفان افزود: زیرساخت‌های موکب‌ها به گونه‌ای است که در برابر باد و باران و تغییرات جوی مقاومت داشته باشد و در صورت بارندگی، ارائه خدمات به زائران ادامه داشته باشد.

فتاح بیان داشت: در موکب‌ قصرشیرین بخاطر شرایط خاص و تعطیل شدن تردد زائران از ساعت ۱۷ عصر، امکانات اقامت شبانه و در مرزهای مهران و شلمچه نیز امکان اقامت کوتاه مدت برای زائران فراهم است.

وی تاکید کرد: تمامی کارکنان این موکب‌ها به صورت داوطلبانه و هماهنگ با ستاد اربعین سه استان ایلام، خوزستان و کرمانشاه در خدمت زائران اربعین هستند و فعالیت موکب‌ها به صورت شبانه روزی تا پنج روز بعد از اربعین و اتمام بازگشت زائران ادامه دارد.

رئیس بنیاد مستضعفان اضافه کرد: موکب‌های این بنیاد در سه مرز مهران، شلمچه و خسروی دارای شرایط مختلفی هستند بطوریکه در مرز مهران از محیط شهری دور است اما در ۲ مرز دیگر در داخل شهر و نزدیک به مرزها برپا شده است و لازم است برای دائمی شدن آنها این شرایط در نظر گرفته شود.

فتاح تاکید کرد: دائمی شدن این موکب‌ها نیازمند هماهنگی با مسئولان محلی، پلیس راه و ستاد عتبات عالیات است.

وی در خصوص کمک به مناطق سیل‌زده استان ایلام نیز گفت: تمامی سیمان مورد نیاز این مناطق توسط بنیاد مستضعفان تامین شده و تا کنون ۳۰ هزار تن سیمان در اختیار این مناطق قرار گرفته است.

انتهای پیام /الف

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب