سرویس: ورزشی
کد خبر: 38659
|
10:17 - 1398/07/16
نسخه چاپی

نصیریان‌دوست: تارتار به ما استعفای کتبی نداده است/ مجلس برای شهرهای نفت‌خیز استثناء قائل شود

نصیریان‌دوست: تارتار به ما استعفای کتبی نداده است/ مجلس برای شهرهای نفت‌خیز استثناء قائل شود
مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان، گفت: تارتار هیچ استعفای کتبی به ما نداده و از نظر ما او سرمربی تیم است.

به گزارشايلام بيدار، مهران نصیریان‌دوست در خصوص کناره‌گیری مهدیتارتاراز سرمربی‌گری نفت مسجدسلیمان گفت: در همین ابتدا باید بگویم که مهدیتارتاراز مربیان جوان و خوشنام فوتبال کشورمان است و ما انتظار داریم که او شرایط باشگاه و همچنین جو اقتصادی حاکم بر کشور را درک کند و به احترام عواطف مردم یک شهر هر تصمیمی که گرفته منصرف شود تا بتوانیم دوباره در کنار هم باشیم. تنها امید مردم شهر مسجدسلیمان همین تیم نفت است و امیدواریم کهتارتاردوباره به این تیم برگردد تا باز هم نتایج درخور شأنی کسب کرده و روند رو به رشدمان را ادامه دهیم.

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان در خصوص اینکهتارتاراز مشکلات مالی گلایه کرده، تصریح کرد: با همه مشکلاتی که وجود دارد تلاش کردیم تا بتوانیم به تعهدات‌مان عمل کنیم و همهمسؤولانو اعضای هیأتمدیرهباشگاه دغدعخ رفع مشکلات را دارند.مسؤولاناستانی همچون استاندار، مدیرکل ورزش و جوانان، نمایندگان استان در مجلس و ... همراه با ما جلسات متعددی داشتند تا بتوانیم مشکلات را حل کنیم. همه تیم‌های لیگ برتری در ابتدای فصل مشکلات مالی دارند و می‌بینید که خیلی از تیم‌ها هنوز نتوانسته‌اند حق‌الزحمه بازیکنان‌شان را بدهند. حتی تیمی مثل پرسپولیس فقط 10 درصد از قرارداد بازیکنانش را پرداخت کرده و ما انتظار داریم که مهدیتارتارشرایط ما را درک کرده و در مسجدسلیمان حاضر شود. او خودش این تیم را بسته و انتظار داریم از امروز مجدداً در تمرینات حاضر شود و تیم را برای ادامه مسابقات آماده کند.

وی در پاسخ به این سؤال کهتارتاردر مصاحبه شب گذشته‌اش گفته بود که حتی اگر مشکلات مالی حل شود باز هم تصمیم خود را عوض نمی‌کند و به مسجدسلیمانبر نخواهدگشت، گفت:تارتاریک مربی حرفه‌ای است و با ما قرارداد یکساله دارد. انتظار داریم که او به باشگاه و هواداران احترام بگذارد. ما از نظر قراردادی نسبت بهتارتاربه تعهدات‌مان عمل کردیم و این طور نبوده که به تعهدات‌مان عمل نکرده باشیم. ما به بازیکنان‌مان چک داده‌ایم و این چک که 20 درصد رقم قرارداد آنهاست تاریخ 24مهرماهسال جاری پاس خواهد شد.در این شرایط انتظار داریم کهتارتاربه همراه کادر فنی‌اش در تمرینات حاضر شده و تیم نفت مسجدسلیمان را آماده مسابقات پیش‌رو کند.

نصیریان‌دوست امروز در خصوص اینکه اگرتارتارروی تصمیمش بماند و دیگربر نگرددچه خواهید کرد گفت: از نظر ماتارتارسرمربی نفت مسجدسلیمان است و امروز هم از هیأتمدیرهجلسه‌ای تشکیل خواهند داد اما اگر مسجل شود کهتارتاردیگربر نمی‌گردد آن وقت تصمیم دیگری می‌گیریم. ما با جدایی او موافقت نمی‌کنیم هر چند کهتارتارهیچ استعفایی به باشگاه نداده و فقط در رسانه‌ها اعلام کرده است که دیگر به مسجدسلیمانبر نمی‌گردد. ما انتظار داریم که او به این تیم برگردد. همانطور که او بارها در تیم‌های دیگر مصاحبه می‌کرد و می‌گفت مرد روزهای سخت است و روزهای سختی را پشت سر گذاشته به همین دلیل ما هم انتظار داریم که او به مسجدسلیمان برگردد.

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان در پاسخ به این سوال که وزارت نفت اعلام کرده به تیم‌های نفتی کمک مالی نخواهد کرد و در این شرایط آینده باشگاه شما چه خواهد شد، گفت:‌ ما فصل گذشته هم کمکی از وزارت نفت دریافت نکردیم اما به هر حال این قانونی است که نمایندگان مجلس آن را مصوب کرده‌اند. ما انتظار داریم که در راستای فعالیت‌های اجتماعی و برای کمک به شهرهای محروم در خصوص شهرهای نفتی استثناء‌ صورت بگیرد تا به باشگاه‌هایی مثل ما، نفت آبادان و پارس‌جنوبی کمک شود و این انتظار زیادی نیست که ما داریم.

وی خاطرنشان کرد: ما انتظار داریم نمایندگان محترم مجلس که خودشان این قانون را مصوب کردند استثناء‌هایی برای شهرهای نفتی قائل شوند. امیدوارم که نمایندگان محترم خوزستان در مجلس شورای اسلامی برای کمک به تیم‌های نفتی در مجلس تلاش کرده تا قانون تصویب شده، اصلاح شود. همین حالا همه تیم‌های لیگ برتری از بودجه دولتی ارتزاق می‌کنند و برای باشگاهی مثل ما که 11 میلیارد تومان کل هزینه‌هایش است این درخواست زیادی نیست. من از نمایندگان مجلس می‌خواهم که این قانون را اصلاح کنند تا به شهرهای نفتی کمک شود. نفت و گاز کشور از شهرهای نفتی صادر می‌شود و امیدوارم که در این زمینه و در مجلس به ما کمک شود.

انتهایپیام/ش

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب