سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 38626
|
07:58 - 1398/07/16
نسخه چاپی

مدیر جمعیت هلال احمر ایوان:

سه اکیپ هلال احمر به زائران خدمات‌رسانی می‌کنند

سه اکیپ هلال احمر به زائران خدمات‌رسانی می‌کنند
مدیر جمعیت هلال احمر ایوان گفت :اربعین امسال سه اکیپ هلال احمربا 18امداگر به صورت شبانه روز به زائران اربعین حسینی خدمات‌رسانی می‌کنند.

به گزارشايلام بيدار،"مهدی فاضلی "،مدیر جمعیت هلال احمر شهرستان ایوان؛گفت: امسال  جمعیت هلال احمر شهرستان همانند سالیان گذشته در کنار سایر دستگاهای اجرایی کار خدمت رسانی را از 5آبانماه آغاز می کند که در این بازه زمانی 10روزه از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد شد.

فاضلی  با بیان اینکه جمعیت هلال احمر وظیفه امداد و نجات زائران را برعهده دارد،گفت :در راستای اجرای طرح اربعین در شهرستان ایوان 2 پایگاه امدادی در دوراهی امامزاده سید عبدالله (ع)و گردنه قلاجه کاروورودی شهر ایوان  امداد رسانی به زائران اربعین را بر عهده دارند.

وی افزود : پست امداد جاده ای ثابت قلاجه با یک نجاتگر از پرسنل هلال احمر ایوان و سه نجات گر داوطلب، یک آمبولانس امداد و یک دستگاه ست نجات مستقر هستند.

وی ادامه داد:پست امداد جاده ای موقت نیز در محور مواصلاتی ایوان – ایلام با سه امداد گر داوطلب و یک نجاتگر از پرسنل هلال احمر با یک دستگاه آمبولانس امداد در محل های مورد نظر و تعیین شده مستقر می شوند.

وی اضافه کرد: ایستگاه درمانی این اداره نیز با همکاری شبکه بهداشت این شهرستان با سه امداد گر داوطلب به زائران عتبات عالیات خدمات ارائه می دهند.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب