سرویس: ورزشی
کد خبر: 38603
|
08:33 - 1398/07/15
نسخه چاپی

ناظم‌الشریعه: تیم ملی فوتسال تلفیقی ازبازیکنان جوان ‌وباتجربه است/لیست نهایی هفته آینده اعلام می‌شود

ناظم‌الشریعه: تیم ملی فوتسال تلفیقی ازبازیکنان جوان ‌وباتجربه است/لیست نهایی هفته آینده اعلام می‌شود
سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: سعی کردیم تیم ملی فوتسال را با تلفیقی از بازیکنان جوان و با تجربه آماده حضور در رقابت‌ها کنیم.

به گزارشايلام بيدار، سیدمحمد ناظم‌الشریعه در حاشیه تمرین تیم ملی فوتسال در مورد آخرین وضعیت تیم گفت: این آخرین اردوی ما قبل از بازی‌های جام ملت‌هاست. در این مدت سعی کردیم که تیم ملی را تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه که در کنار هم بازی کردند را انتخاب کنیم و بیشتر از بازیکنان جوان در اردوها دعوت شده است.

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: هفته آینده لیست 14 نفره بازیکنان اصلی تیم ملی را برای حضور در جام ملت‌ها اعلام می‌کنیم و جوان‌هایی که شرایط خوبی دارند و توانستند رضایت کادر فنی را به دست آورند را به تیم ملی دعوت کردیم. چند بازیکن تیم ملی در تیم مس حضور دارند و این تیم چند بازی عقب افتاده در لیگ دارد که به همین دلیل ما نتوانستیم این بازیکنان را در اختیار داشته باشیم.

وی در مورد انتخاب علی صانعی به عنوان سرمربی تیم ملی فوتسال زیر 20 سال گفت:‌ صانعی یکی از افراد باتجربه کشور است که کارهای استعدادیابی خوبی در سطح کشور انجام داده و همچنین وی توانسته در زمان حضورش به عنوان سرمربی در تیم ملی زیر 20 سال یک بار این تیم را قهرمان کند. انتخاب صانعی انتخاب خوبی بوده و وی زحمات زیادی برای تیم ملی زیر 20 سال کشیده است.

ناظم‌الشریعه در مورد بازی‌های تدارکاتی تیم ملی گفت: قرار است قبل از جام ملت‌ها ما دو بازی با تیم‌های ملی قرقیزستان و ترکمنستان در تاریخ یکم و سوم آبان در ارومیه داشته باشیم و قبل از بازی‌های جام جهانی در 20 فروردین قرار است آرژانتین در ایران حضور داشته باشد.

انتهای پیام/ش

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد