سرویس: فرهنگ و هنر
کد خبر: 38565
|
08:41 - 1398/07/14
نسخه چاپی

اسکورسیزی: فیلم‌های «ماروِل» سینما نیستند!

اسکورسیزی: فیلم‌های «ماروِل» سینما نیستند!
«مارتین اسکورسیزی» فیلم‌های ابرقهرمانی «مارول» فاقد مؤلفه‌های سینمایی دانست.

به گزارشايلام بيدار، به نقل از ورایتی، مارتین اسکورسیزی در مصاحبه با مجله «اِمپایِر» دنیای سینمایی ماروِل را بسیار غیر سینمایی و این فیلم‌های میلیارد دلاری را در حد و اندازه «تِم پارک‌ها» مقایسه می‌کند.

اسکورسیزی در مورد فیلم‌های سینمایی ماروِل می‌گوید: من این گونه فیلم‌ها را تماشا نمی‌کنم. همانطور که می‌دانید آن‌ها را امتحان کردم و سعی کردم ولی آن‌ها را فیلم سینمایی نمی‌دانم. صادقانه بگویم، نزدیکترین مثال و موردی که می‌توانم این فیلم‌ها را با آن مقایسه کنم و هنرپیشگانی که تحت شرایط و موقعیت‌های خاصی در آن بازی کرده‌اند، این است که مارول چیزی مثل «تِم پارک» یا همان پارک‌های موضوعی است. این آن سینمای انسان‌ها نیست که تجربیات عاطفی احساسی و روانی را به دیگر انسان‌ها منتقل کند.

 

اظهارات وی در مورد فیلم‌های اَبَرقهرمانی واکنش‌های فیلمسازانی چون جیمز گان و جاس ودون و همچنین برخی شخصیت‌های کتاب‌های کمیک را برانگیخت.

وِدون یکی از پرکارترین همکاران دنیای سینمایی مارول با برجسته اثر سینمایی «محافظان کهکشان» به کارگردانی «جیمز گان» به اسکورسیزی پاسخ داد.

گان هم در صفحه توئیتر خود گفت: من هم چون مردمی که از فیلم «آخرین وسوسه مسیح» عصبانی و نسبت به آن تظاهرات کردند بدون حتی دیدن این فیلم عصبانی شدم. و الان ناراحت هستم که او به همان شیوه دارد فیلم‌های من را داوری و قضاوت می‌کند. من همیشه عاشق اسکورسیزی خواهم بود و بسیار خوشحالم از کار و فعالیت ایشان در سینما و بی‌صبرانه منتظر دیدن فیلم «مرد ایرلندی» هستم.

 

انتهای پیام/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب