سرویس: حسینیه ایلام بیدار
کد خبر: 38444
|
08:02 - 1398/07/10
نسخه چاپی

به‌ کارگیری 70 درصد نیروهای پلیس راهور برای روان‌سازی ترافیک در ایام اربعین

به‌ کارگیری 70 درصد نیروهای پلیس راهور برای روان‌سازی ترافیک در ایام اربعین
فرمانده پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه از به‌ کارگیری ۷۰ درصد نیروهای پلیس راهور برای روان‌سازی ترافیک در ایام اربعین خبر داد.

به گزارشايلام بيدار،سرهنگ فضل الله شیری در خصوص اقدامات و تمهیدات پلیس راهور برای ایام اربعین حسینی اظهار داشت: اقدامات ما طی این ایام در حوزه روان‌سازی ترافیک درون شهرهای مسیر تردد زائران خواهد بود.

فرمانده پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه افزود: طی این ایام ۷۰ درصد نیروهای پلیس راهور برای بحث روان‌سازی ترافیک به کارگیری می شوند.

این مسئول بیان داشت: ۳۰ درصد نیروهای باقی مانده نیز برای مباحث خدماتی پلیس چون صدور گواهینامه و اقداماتی از این دست مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

سرهنگ شیری از تقویت نیروهای پلیس راهور در داخل شهرهای مسیر تردد زائران خبر داد و گفت: استقرار و نیروهای نیروهای ما بیشتر در شهر قصرشیرین خواهد بود تا در مباحث روانسازی ترافیک این منطقه تمهیدات لازم را داشته باشند.

وی توصیه هایی نیز به زائران حسینی داشت و عنوان کرد: زائران سعی کنند در هنگام عبور از مسیرهای داخل شهری، بیشتر از کمربندی ها استفاده کنند تا با ترافیک مواجه نشوند.

فرمانده پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه تاکید کرد: همچنین توصیه می شود بیشتر از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند و از آوردن وسایل شخصی برای نقل و انتقال طی این ایام پرهیز کنند.

انتهای پیام/الف

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد