سرویس: استان ایلام
کد خبر: 38436
|
07:10 - 1398/07/10
نسخه چاپی

رییس بهزیستی ایوان خبرداد؛

بهره‌ مندی 350سالمندایوانی از خدمات بهزیستی

بهره‌ مندی 350سالمندایوانی از خدمات بهزیستی
رییس اداره بهزیستی ایوان ازارائه خدمات این نهاد به 350نفر از سالمندان ایوانی خبر داد.

به گزارشايلام بيدار،"اقبال یاسمی"،رییس اداره بهزیستی شهرستان ایوان گفت:یکی ازاهداف اداره بهزیستی شهرستان ایوان ارائه خدمات به سالمندان می باشد که در این راستا در شهرستان ایوان به بیش از 346نفر از سالمندان از خدمات توابخشی بهره مند شده اند.

یاسمی اظهار کرد: 3مرکز نگهداری در سطح شهرستان ایوان فعال می باشد که در داخل شهر ایوان دو مرکزبا ظرفیت 70نفر، یکی مخصوص آقایان و دیگری مخصوص بانوان ویک مرکز شبانه روزی در سراب ایوان با ظرفیت 40 ارائه خدمات می دهند.

وی افزود: دراین مراکز با بهره گیری از کادر مجرب و نیروهای  آموزش دیده خدمات  مورد نیاز سالمندان ارائه می شود.

یاسمی  با اشاره به مرکز روزانه  شهر ایوان بیان داشت: در این مرکز در راستای نگهداری سالمندان خدمات خوبی ارائه می شود،آموزش مهارتها،خدمات پزشکی و فبزیو تراپی،تغذیه،مشاوره ،از جمله ی این خدمات است.

وی ادامه داد:یکی دیگر از خدماتی که به سالمندان ارائه می شود طرح ویزیت رایگان سالمندان در منزل است که با بره گیری از کادری شامل ،پزشک،فیزیو تراپ،پرستار،مدکار،به صورت ماهیانه جامعه هدف ویزیت خواهند شد.

رییس بهزیستی ایوان  ادامه داد: نیاز سالمندان تحت پوشش بیشتر از آنکه مربوط به امکانات نگهداری باشد به نیازهای عاطفی بر می گردد و شهروندان می توانند با عیادت از این قشر سهم ارزشمندی در تامین این نیاز به عهده بگیرند.

 

وی افزود: خوشبختانه  این مراکز با بهره گیری از کادر مجرب و نیروهای مددکار آموزش دیده خدمات روانشناسی و مشاوره را نیز به سالمندان ارائه می کنند.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد