سرویس: حسینیه ایلام بیدار
کد خبر: 38371
|
07:51 - 1398/07/08
نسخه چاپی

پیش‌بینی وزیر کشور از افزایش تعداد زائران اربعین

پیش‌بینی وزیر کشور از افزایش تعداد زائران اربعین
وزیر کشور که پیش از ظهر امروز وارد نجف اشرف شد، پس از دیدار با مقامات عراقی گفت: برای تسهیل امور زائران اربعین آماده همکاری هستیم.

به گزارشايلام بيدار،به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزرات کشور، عبدالرضا رحمانی‌فضلی که پیش از ظهر امروز وارد نجف اشرف شد، پس از دیداربا استاندار نجف و سرلشگر "سعد معن" سخنگوی وزارت کشور عراق و فرمانده پلس نجف گفت: برای تسهیل امور زائران اربعین آماده همکاری هستیم.

وی گفت: انتظار می رود حدود سه میلیون زائر ایرانی امسال در مراسم اربعین حسینی شرکت کنند و بر همین اساس ما آماده کمک به برادران عراقی در تسهیل امور زائران هستیم. ایران و عراق گام های خوبی برای تسهیل ورود زائران ایرانی به عراق برداشته اند.

وی هدف از سفرش به عراق را تلاش برای رفع هر گونه مانع احتمالی برای حضور زائران  و خدمات رسانی هر چه بهتر به آنان ذکر کرد.

رحمانی فضلی همچنین سفر به کربلای معلا و شرکت در چند جلسه ویژه اربعین از جمله نشست مشترک با همتای عراقی خود را از دیگر برنامه های سفرش به عراق عنوان کرد.

وزیر کشور ایران به همکاری موجود میان دو طرف در گذرگاه های چهارگانه عبور زائران اربعین از جمله گذرگاه تازه بازگشایی شده خسروی اشاره کرد و گفت که اقدامات خوبی از سوی دو طرف انجام شده است.

وی همچنین با اشاره به لغو ویزا و کافی بودن گذرنامه معتبر برای تردد زائرین گفت: پیش بینی می شود تعداد زائران امسال نسبت به سالهای قبل افزایش یابد.

 

انتهای پیام/الف

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد