سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 38366
|
07:40 - 1398/07/08
نسخه چاپی

ایلام بیدار گزارش می دهد؛

زدودن غبار محرومیت به سبک اردوهای جهادی +تصاویر

زدودن غبار محرومیت به سبک اردوهای جهادی +تصاویر
تعدادی از جهادگران شهرستان ایوان بمنظور خدمت رسانی به مناطق محروم دره شهر به این شهرستان اعزام شدند.

به گزارشايلام بيدار، هر جهادی جهاد نیست، آنگاه که تلاشی مضاعف در برابر مانعی مشخص صورت بگیرد، جهاد اتفاق افتاده و لازمه این کار دارا بودن از یک روحیه حسینی است ، روح که بلند شود گام هایش نیز به اندازه قامتش خواهد شد.

حال وقتی گروهی عزم چنین حرکت زیبایی می کنند و این روحیه حسینی آنان را با خود می برد تا دور دست ترین نقاط محروم تا آنجا که دیگر نه وسیله نقلیه ای می گذرد و نه خبری از هیاهوی زندگی شهری است، تنها هیاهوی موجود بازی کودکان معصوم و بی آلایش در کوچه پس کوچه های روستاست هم آنجا که جاده های خاکی، با دیوارهای کاه گلی خانه ها هم رنگ اند، آنجا که مردم روستا خاکی برخورد می کنند و تو باید خاکی تر از هر زمان دیگر بساط سفارت خودت را در آن منطقه به پا کنی، سفارتی برای کار و تلاش.

جهادگران سپاه ناحیه ایوان در راستای خدمت رسانی به مناطق محروم ماژین دره شهر به این منطقه اعزام شدند تا لبخند شیرین خدمت را در این مناطق معنا کنند.

فعالیت32گروه جهادی در ایوان

سرهنگ "عارف یاسمی"، فرمانده سپاه ناحیه ایوان درگفتگو باخبرنگار ایلام بیداردر ایوان گفت :در حال حاضر32گروه جهادی در سطح شهرستان ایوان فعالیت می کنند که بنابرضرورت در مناطق مختلف اقدام به خدمت رسانی می کنند.

وی اظهار کرد:تعدادی از جهادگران شهرستان ایوان در راستای خدمت به مناطق سیل زده ماژین دره شهر به این مناطق اعزام شدندکه طی مدت حضورشان در این مناطق خدمات خوبی را ارئه دادند.

وی هدف از برگزاری اردوهاي جهادي بالا بردن روحیه تعاون و همکاری است، اظهار کرد: درک و لمس مناطق محروم از نزدیک توسط جهادگران باعث می شود زمانی که در مسئولیت های کلیدی کشور قرار می گیرند بهتر شرایط مناطق محروم را درک نموده و تصمیم بگیرند.

یاسمی افزود:توجه به اقتصاد مقاومتی و خدمت رسانی به قشر محروم و آسیب پذیر مناطق محروم و کم برخوردار از اصلی ترین اهداف و رویکردهای بسیج در طرح اردوهای جهادی است.

اسماعیلی از یکی ازجهادگران اعزامی به مناطق سیل زده است که دراین باره به خبرنگار ما گفت: با بیان اینکه با شرکت در اردوهای جهادی اول به خودمان خدمت می‌کنیم بعد به مناطق محروم، افزود: کسی که لذت کار جهادی را بچشد و برای خدا کار کند هرگز خسته نمی‌شود و من و دوستانم در طول این چند روز که به کار مشغول بودیم جز نشاط و خرسندی احساس دیگری نداریم.

وی بیان کرد:در اردوی جهادی،جهادگران با وضعیت زندگی یک منطقه محروم کشور در ابعاد مختلف آشنا شده و از طریق تلاش مخلصانه برای سازندگی در آن منطقه در آن ابعاد، می کوشند که خود را ساخته و رضوان الهی را کسب کنند

انتهای پیام/

 

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب