سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 38354
|
13:15 - 1398/07/07
نسخه چاپی

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام:

دفاع مقدس قطعه طلایی و درخشان تاریخ کشور است/ پیشکسوتان خالق حماسه های بزرگ هستند

دفاع مقدس قطعه طلایی و درخشان تاریخ کشور است/ پیشکسوتان خالق حماسه های بزرگ هستند
فرمانده سپاه امیرالمونین (ع) ایلام گفت:دفاع مقدس یک قطعه بی نظیر،طلایی وجاودان وقدرت آفرین است که درواقع الهام بخشی ملتها را به دنبال دارد.

به گزارشايلام بيدار،همایش بزرگ پیشکسوتان دفاع مقدس با حضور فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع)استان ایلام وجمعی از مسئولان برگزار شد.

"سردار جمال شاکرمی"،فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام دراین همایش گفت:دفاع مقدس یک قطعه بی نظیر،طلایی وجاودان وقدرت آفرین است که درواقع الهام بخشی ملتها را به دنبال دارد،رزمندگان درطول دوران هشت ساله دفاع مقدس علی رغم نبود امکانات حماسه آفریدند،امروز دنیا متاثر از حماسه هایی است که در طول دوران دفاع مقدس خلق شد.

سردار شاکرمی اظهار کرد:ما در عملیات کربلای پنج به دشمن فهماندیم که باید عقب نشینی کند،ما درآزادسازی مهران یاد گرفتیم که باید به توان وظرفیت خودمان تکیه کنیم، نتیجه سازگاری با کمبودها  این است که ما امروز سربلند ترازهمیشه هستیم.

وی افزود:بخش عمده مشکلات کنونی مربوط به داخل است و ما قله های ترقی رایکی پس از دیگری می توانیم طی کنیم.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام بیان داشت:شهدا وایثارگران ویادگاران دوران دفاع مقدس یک مسیر نورانی راپشت سرگذاشتند،که همه پیروزی ها درامتداد آن است،مسیر دفاع مقدس امتدادعاشورابود،عاشورامتراکم بود اما دفاع مقدس مملو ازاین جریانها است.

وی با اشاره به ضرورت تجلیل از یادگاران دوران دفاع مقدس بیان داشت:امروز یک ضرورت است که درقالب گردهمایی،همایش،رسانه ها این گونه برنامه هارا نشردهندوالقا کنند که همچنان یادگاران دوران دفاع مقدس درکنار یکدیگرهستند چراکه این عزیزان فرهنگ سازشدند.

سردار شاکرمی ادامه داد:پیشکسوتان دفاع مقدس به مثال شهیدانی هستند که جان باختند اماخدای متعال خواست که شما امروززنده بمانید،در حوادث اخیرا قدم زرمندگان در ایجادآرامش در جامعه تاثیر گذار بودبه طوری که تمام برنامه های مخلان برهم زده شد.

وی بیان کرد:ما در مسیرحرکتمان به جلودرگام دوم انقلاب از نقطه صفر به برابری با دشمنانمان رسیدیم،امروز از لحاظ نظامی به جایی رسیدیم که پیشرفته ترین پهبادها از تیرراس ظرفیت نظامی ما خارج نیست.

شاکرمی اظهار داشت:پیشکسوتان و رزمندگان خالق حماسه های عظیم هستند،حماسه هایی که در طول دوران 8ساله  دفاع مقدس بدون ترس و واهمه ازدشمن خلق کردید تا امروز ما سربلند باشیم.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام افزود:دشمنان ما از تمام ظرفیتهای موجود استفاده کرد تا کشورما را منزوی کنند،اما خدای متعال خواست که کشور ما منزوی نشود وتوانستیم کیلومترها دشمن را به عقب برانیم.

وی با اشاره به اینکه سپاه حضوری فعال در تمام عرصه ها دارد بیان کرد:امروز سپاه در حوزه های مختلفب ورود کرده که  در سیل اخیر سپاه توانست حضوری فعال وگسترده داشته باشد و در کنار مردم باشد.

انتهای پیام/الف

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب