سرویس: استان ایلام
کد خبر: 38350
|
10:30 - 1398/07/07
نسخه چاپی

وزیر کشور:

زیرساخت های مرز مهران توسعه یافته است

زیرساخت های مرز مهران توسعه یافته است
وزیر کشور در بازدید از مرز مهران گفت: زیرساخت های مرز مهران توسعه یافته است و تمامی امکانات لازم در این مرز برای تسهیل در تردد زوار فراهم می شود.

به گزارشايلام بيدار، "عبدالرضا رحمانی‌فضلی"، در بازدید از مرز مهران گفت: خوشبختانه زیرساخت های مرز مهران نسبت به سال های گذشته بهتر شده است.

 

وی اظهار کرد: آمادگی مرز مهران برای اربعین مطلوب است و تمامی امکانات لازم در این مرز برای تسهیل در تردد زوار فراهم می شود.

 

رحمانی فضلی افزود: بعد از بازدید از مرز مهران، از زیرساخت و امکانات کشور عراق در مسیر کربلا و نجف به همراه وزیر کشور عراق بازدید می شود.

 

وزیر کشور گفت: در دیدار با وزیر کشور عراق و استان های مرزی توافق نامه های قبلی یک بار دیگر برای آمادگی هرچه بیشتر در اربعین مرور می شود.

 

وی با تأکید بر اینکه برای تردد حداقل سه میلیون نفر زائر اربعین حسینی از مرزهای خروجی کشور تدارک لازم فراهم‌شده است، افزود: در این زمینه تجربیات چندساله داریم، امید است با مجموعه این تجربیات و امکاناتی که داریم و مرز خسروی که امسال راه اندازی شده، تسهیلات بهتر، راحت‌تر و خدمات مناسب‌تری به زوار اربعین حسینی ارائه شود.

 

عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور  صبح امروز ( یکشنبه) به منظور بازدید از پایانه مرزی مهران و بررسی آخرین وضعیت اربعین در استان به ایلام سفر کرده است.

 

وی سپس از طریق مرز مهران به عراق سفر خواهد کرد.

 

 در این سفر یک هیئت متشکل از عوامل ستاد مرکزی اربعین کشور وزیر کشور را همراهی می کند.

 

انتهای پیام/ش

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب