سرویس: اقتصادی
کد خبر: 38342
|
08:28 - 1398/07/07
نسخه چاپی

وام ۵۰ میلیارد تومانی هپکو امروز نهایی می‌شود/ پرداخت حقوق کارگران ظرف ۲ روز آینده

وام ۵۰ میلیارد تومانی هپکو امروز نهایی می‌شود/ پرداخت حقوق کارگران ظرف ۲ روز آینده
رئیس سازمان خصوصی‌سازی با بیان اینکه وام ۵۰ میلیارد تومانی برای هپکو امروز پرداخت می‌شود، گفت: حقوق کارگران نیز ظرف یکی ـ دو روز آینده پرداخت می‌شود.

به گزارشايلام بيدار، "علیرضا صالح"  در پاسخ به این پرسش که آیا تسهیلات 50 میلیارد تومانی از طرف بانک ملی به هپکو پرداخت شده، گفت: وام 50 میلیارد تومانی امروز نهایی می‌شود. مدارک ارائه شده است و امروز تمام می‌شود.

وی افزود: مدیرعامل جدید هپکو آقای روغنی مستقر شده و پول کارگران به محض دریافت وام ظرف یکی دو روز پرداخت می‌شود و به نظرم از فردا پول کارگران داده می‌شود.

رئیس سازمان خصوصی سازی در مورد اینکه آیا تولید هپکو به زودی رونق می‌گیرد، گفت:‌ جای امیدواری است و مقدمات کار انجام می‌دهند که تولید شرکت تجهیزات سنگین راهسازی هپکو ان شالله به زودی از سر گرفته می‌شود.

* واگذاری هپکو پس از بازگشت رونق به تولید

صالح در مورد اینکه آیا سفارش خرید هم برای محصولات هپکو دریافت شده است، گفت: اینها یک روزه انجام نمی‌شود اما کارها در حال انجام است و مدیرعامل جدید مستقر شده و سعی می‌کنیم ابتدا تولید به روال قبلی برگردد و بعد از اینکه جریان تولید در کارخانه پایدار شد بعد از آن دنبال واگذاری می‌رویم. 

وی تاکید کرد: شرکت هپکو از خریداری قبلی هیدرو اطلس گرفته شده و فعلا به صورت موقت به مالک اولیه یعنی سازمان خصوصی سازی برگشته است و تا زمانی که روند تولید پایدار نشود در اختیار دولت است، اما این برگشت مالکیت به دولت موقتی است و بعد از پایداری سعی می‌کنیم با روش جدید و به صورت موفق واگذاری این شرکت را انجام دهیم. 

انتهای پیام/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب