سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 38298
|
08:01 - 1398/07/06
نسخه چاپی

ایلام بیدار گزارش می دهد؛

خدمات سپاه وبسیج پس از دفاع مقدس در چرداول + تصاویر

خدمات سپاه وبسیج پس از دفاع مقدس در چرداول + تصاویر
سپاه وبسیج پس از دفاع مقدس خدمات متنوعی را در سطح تمامی مناطق استان ایلام به خصوص شهرستان چرداول انجام داده اند.

به گزارشايلام بيدار، پیشرفت های صورت گرفته در انقلاب اسلامی قابل مقایسه با زمان قبل از انقلاب نیست واین درحالی است که درطول 40  سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی همیشه دشمنان با توطئه های مختلف سعی در عدم پیشرفت یا نابودی نظام جمهوری اسلامی داشتند.

امروزه در بسیاری از زمینه ها تجلی واژه اراده ،ایمان و توانستن دیده می شود وخوشبختانه انقلاب اسلامی ایران توانسته به یکی از قدرت ها در سطح دنیا تبدیل شود ودر هر زمینه ای حرفی برای گفتن داشته باشد.

دفاع مقدس سرآغاز طلوع امیدی دوباره برای ملت های مظلوم ومنبع الهام وپیشرفت های امروزه جمهوری اسلامی ایران است.

سپاه وبسیج که از دیروز در میدان جبهه های نبرد حق علیه باطل حاضر بودند امروز در عرصه خدمت رسانی به مردم وارد شده اند تا هر منطقه ای به خصوص مناطق محروم از پیشرفت وتوسعه برخوردار گردند.

خدمات سپاه فقط به خدمت خاصی محدود نمی شود وخدمات گوناگونی را شامل می شود که زمینه های مختلفی را دربرمی گیرد.

تجربه جنگ نشان می دهد که هرجا میدان عمل به اقشار مختلف مردم به خصوص جوانان داده شده نتایج شگفت انگیزی گرفته شده است.

سرهنگ پاسدار" پاکزاد نوید" فرمانده سپاه ناحیه چرداول درگفتگو با خبرنگار ایلام بیدار در چرداول گفت:سپاه با هدف حذف محرومیت وخدمت رسانی به مردم در هر زمانی که نیاز باشد با تمام توان پای کار خواهد بودوبا اراده ای که بسیج دارد در هرزمینه ای وارد شود به موفقیت دست خواهد یافت.

وی افزود:47 گروه جهادی در قالب 16 گروه فعال و31 گروه عادی ، با فعالیت  1100 نفر از بسیجیان درقالب اردوهای جهادی به مناطق محروم ومردم شهرستان چرداول ، خدمت رسانی می کنند.

فرمانده سپاه چرداول با اشاره به اهیمت مساله اشتغال زایی گفت:در راستای توسعه اقتصاد مقاومتی درسال 97 مبلغ 3 میلیارد ریال برای اشتغال زایی 12 نفروامسال هم مبلغ 450 میلیون ریال به تعداد 4 نفر هزینه شده است.

نوید با اشاره به دیگر طرح های محرومیت زدایی گفت:لایه روبی انهار روستاهای هلسم وجوب سرخ با اعتبار 350 میلیون ریال ، کمک به پمپاژ آب جهت مصارف کشاورزی با اعتبار 240 میلیون ریال ،ساخت 2باب غسال خانه، پروژه جاده دسترسی به آب کشاورزی در روستای کمول  و در سال های گذشته 15 مسجد و20 غسالخانه و 4 خانه عالم  که تکمیل 3 مسجد در سال 97  وکمک به تکمیل یک مسجد در سال 98 با اعتبار 500 میلیون ریال از دیگر طرح های محرومیت زدایی می باشد.

نوید خاطرنشان کرد:امسال طرح هجرت در قالب اردوهای 1 روزه و 10 روزه،  در راستای بهسازی وبازسازی مدارس با شرکت بیش از 170 دانش آموز و 885 نفر روز در تمامی مناطق شهرستان اجرا خواهد شد.

فرمانده سپاه چرداول  با اشاره به طرح مسکن محرومین گفت:تعداد 85 واحد مسکن محرومین در سال 97 تکمیل ودر سال 98 تعداد 45 واحد مسکن محرومین در حال ساخت هست.

وی بیان داشت: برای اصلاح وضع بهداشتی مناطق محروم در سال های گذشته 250 چشمه سرویس بهداشتی واز سال گذشته تاکنون تعداد 75 سرویس بهداشتی درمناطق مختلف شهرستان تکمیل شده وهمچنین تیم های پزشکی برای اصلاح وضعیت بهداشتی به مناطق محروم اعزام می شوند.

فرمانده سپاه چرداول امنیت را یکی از مولفه های اصلی توسعه برشمرده وگفت:علاوه بر رصد اطلاعاتی دقیق وضعیت شهرستان، گشت های بسیجی محله محور در تمامی مناطق شهرستان چرداول فعال شده است.

فرمانده سپاه چرداول خاطرنشان کرد: در قالب برنامه های بومی محلی در جهت ارتقا وضعیت فرهنگی شهرستان ومبارزه با آسیب های اجتماعی در سطح تمامی مناطق شهرستان شناسایی شده وبرای هر منطقه با توجه به نوع آسیب برنامه ای تدارک دیده شده وبرنامه های مختلف درآن منطقه اجرایی می گردد.

 

انتهای پیام/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد