سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 38272
|
15:23 - 1398/07/05
نسخه چاپی

امام جمعه چرداول در خطبه های نماز جمعه:

دولتمردان یارانه قشر متوسط وضعیف را نباید قطع کنند/ به جای مذاکره باید به جوانان اعتماد کرد

دولتمردان یارانه قشر متوسط وضعیف را نباید قطع کنند/ به جای مذاکره باید به جوانان اعتماد کرد
امام جمعه چرداول در خطبه های نماز جمعه گفت:دولتمردان یارانه قشر متوسط وضعیف را نباید قطع کنند.

به گزارشايلام بيدار، حجت السلام احمد امرایی در خطبه های نماز جمعه شهرستان چرداول گفت:حصرآبادان با مقاومت ودفاع مقدس شکسته شد وبا گوش دادن به منویات ولایت فقیه، توکل به خدا، اتحاد وانسجام رزمندگان این حصر شکسته شد.

وی افزود:هرجا که به سخن بزرگان گوش داده نشود ، مشکل پیش آمده است واین در مورد حادثه شام دیده می شود.

امرایی بیان داشت:باید از سالمندان به نحوه احسنت تجلیل صورت گیرد واحترام ویژه ای به آن ها گرفته شود.

امام جمعه چرداول خاطرنشان کرد:در دفاع مقدس همه بسیجی بودند ومتحدانه در کنارهم زمینه افول دشمنان را فراهم کردند وامروز دشمن در سال های اخیر به مبارزه با فرهنگ ایثار وشهادت پرداخته که باید در خصوص آن تدبیری اندیشید.

وی با بیان اینکه امروز فرهنگ دفاع مقدس در سطح دنیا معرفی شده است گفت:دفاع مقدس چنان به ما عزت بخشید که به عنوان الگو واسوه به همه ملت های مظلوم معرفی شده است.

امرایی با اشاره به اینکه در سال های اخیر از مذاکره نتیجه نگرفتیم گفت:سال هاست درگیر مذاکره هستیم وعاقبت نتیجه نگرفتیم در صورتی که رهبر انقلاب بارها بیان کردند که آمریکا قابل اعتماد نیست ودربرجام هم دیدیم مذاکره با اروپایی ها رهگشا نبود ونتیجه ای نبخشید.

وی عنوان کرد:براساس سخنان رهبر انقلاب لازمه واساس پیشرفت کشور توکل به خدا، ایستادگی ومقاومت، امید به آینده ، اعتماد به جوانان به ویژه جوانان انقلابی، وحدت وانسجام آحاد مردم ، حمایت از تولید داخلی، وقطع امید از بیگانگان است.

امام جمعه چرداول تصریح کرد:برخی از اعضای دولت آمدند یارانه ثروتمندان را حذف کنند اما یارانه قشر متوسط وضعیف قطع شد و نشان از بی حساب وکتاب بودن آن است که امیدواریم مسئولین دراین باره یارانه قشر متوسط وضعیف را دوباره وصل کنند.

 

انتهای پیام/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب