سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 38271
|
13:39 - 1398/07/05
نسخه چاپی

فرمانده سپاه ناحیه ملکشاهی:

دفاع مقدس یک ایدئولوژیک و جنگ ارزشها و باورها بود

دفاع مقدس یک ایدئولوژیک و جنگ ارزشها و باورها بود
فرمانده سپاه ناحیه ملکشاهی گفت: هشت سال دفاع مقدس یک ایدئولوژیک و جنگ ارزشها و باورها بود و اگر دفاع نمی کردیم امروز چیزی از باورها و اعتقادات مان باقی نبود.

به گزارشايلام بيدار، "علی میرزایی"، فرمانده سپاه ناحیه ملکشاهی در سخنرانی پیش از خطبه های این هفته نمازجمعه گفت: در جنگ تحمیلی بیش از 35 کشور دنیا به صدام کمک کردند و از رژیم بعث حمایت و پشتیبانی می کردند.

 

وی اظهار کرد: هشت سال دفاع مقدس یک ایدئولوژیک و جنگ ارزشها و باورها بود و اگر دفاع نمی کردیم امروز چیزی از باورها و اعتقادات مان باقی نبود.

 

میرزایی افزود: در زمان جنگ هیچ تجهیزاتی نداشتیم و حتی سیم خاردار را وارد می کردیم اما امروز به برکت دفاع مقدس و ایستادگی و مقاومت  ایران اسلامی، سامانه های دفاعی و موشک های قاره پیمای جمهوری اسلامی لرزه بر اندام استکبار انداخته است.

 

فرمانده سپاه ناحیه ملکشاهی گفت: مقام معظم رهبری با درایت و افق دید بالای خود دستور داده بودند که یک سامانه دفاعی و راهبردی ساخته و بکارگیری شود که این امر محقق شد و اولین شکارش پهباد جاسوسی آمریکایی بود.

 

وی یادآور شد: تهدیدات آمریکا ادعایی بیش نیست و تهدیداتی پوشالی است.

 

میرزایی تصریح کرد: امروز دفاع مقدس بعنوان نماد و سمبل مقاومت در کشورهای منطقه تدریس می گردد و همه کشورهای اسلامی به تاسی از نقش بسیج، در منطقه نقش آفرینی می کنند.

 

فرمانده سپاه ناحیه ملکشاهی ادامه داد: همه دنیا می دانند که گنبد آهنین اسرائیل پوشالی و آهن قراضه ای بیش نیست اما گنبد آهنین جمهوری اسلامی همان رزمندگانی هستند که با سلاح های اولیه در مقابل دشمن ایستادند.

گنبد آهنین ما همان بسیجیانی هستند که دشمن را سد کرده و چون عقاب بر سر دشمن فرود آمدند.

 

وی در پایان گفت: جمهوری اسلامی تهدید و تحریم را به فرصت تبدیل می کند و تحریم های طالمانه نه تنها اثری بر جمهوری اسلامی نداشت بلکه در اکثر عرصه ها به خودکفایی رسیده ایم و این برای دشمن بسیار گران تمام شده است، لذا هرکسی را واسطه قرار می دهد که این مذاکره شکل بگیرد اما تلاشش بی اثر خواهد بود چرا که ملت ما بسیار باهوش هستند.

 

انتهای پیام/ش

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب