سرویس: استان ایلام
کد خبر: 38270
|
13:36 - 1398/07/05
نسخه چاپی

امام جمعه ایلام:

آمریکا کشوری رو به زوال است/ شکست استکبار در همه صحنه ها در مقابل انقلاب اسلامی

آمریکا کشوری رو به زوال است/ شکست استکبار در همه صحنه ها در مقابل انقلاب اسلامی
امام جمعه ایلام گفت: آمریکا کشوری است که در تمامی صحنه‌های رویارویی خود با انقلاب اسلامی ایران با شکست مواجه شده و هم اکنون این کشور در دنیا رو به زوال است.

به گزارشايلام بيدار، حجت الاسلام و المسلمین " الله نور کریمی تبار" نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر ایلام گفت: آمریکا در هرجایی که عکس العملی علیه ایران انجام داده است شدیدترین ضربه را خورده و با شکست مواجه بوده است.

 

وی اظهار کرد: آمریکا کشوری است که در تمامی صحنه‌های رویارویی خود با انقلاب اسلامی ایران با شکست مواجه شده و هم اکنون این کشور در دنیا رو به زوال است.

 

کریمی تبار افزود: ما نباید انتظار داشته باشیم دشمنان با مذاکره مشکلات مردم را حل کنند، ما باید همواره گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب باشیم چرا که سخنان ایشان همیشه محقق شده و به صلاح انقلاب است.

 

امام جمعه ایلام گفت: حمله اخیر انصارالله یمن به تاسیسات نفتی عربستان، سبب سردرگمی آل سعود و متحدانش در جهان شده و این امر مهم از نشانه‌های قدرت الهی و دفاع از مظلومان و مسلمانان در برابر ضالمان است.

 

وی ادامه داد: رژیم آل سعود همواره چندین هزار بمب بر سر یمنی‌ها ریخته‌اند، بیش از هزارن بی‌گناه را به شهادت رسانده و ۸۵ هزار کودک به خاطر نان، جان خود را از دست داده‌اند.

 

کریمی تبار تصریح کرد: درجه تقوا با درجات قرب الی الله و ارزشمندی انسان، نسبت مستقیم دارد و هرچه آدمی باتقواتر باشد به درگاه ربوبی نزدیکتر و از ارزش بیشتر برخوردار است.

 

انتهای پیام/ش

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب