سرویس: ورزشی
کد خبر: 38237
|
09:14 - 1398/07/04
نسخه چاپی

ناظم الشریعه: نبود هماهنگی و خستگی بازیکنان عامل شکست تیم ملی فوتسال بود/تلنگر خوردیم!

ناظم الشریعه: نبود هماهنگی و خستگی بازیکنان عامل شکست تیم ملی فوتسال بود/تلنگر خوردیم!
سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: نبود هماهنگی و خستگی بازیکنان عامل شکست تیم ملی فوتسال مقابل روسیه بود.

به گزارشايلام بيدار، سید محمد ناظم الشریعه بعد از باخت 9 بر 3 تیم ملی فوتسال مقابل روسیه در رقابت‌های کاسپین آستاراخان روسیه اظهار داشت: همانطور که از قبل گفته بودم من و کادر فنی بیشتر به دنبال هماهنگی و آماده شدن بازیکنان در مقابل تیم‌های قدرتمند اروپایی و آسیای بودیم. به دلیل ناهماهنگی و دور بودن بازیکنان از یکدیگر در اردوهای تیم ملی، شرایط ما در این تورنمنت کمی سخت شد. البته هر بازی شرایط خاص خودش داشت و ما در بازی با روسیه دو بازیکن اصلی خود حسین طیبی وحمید احمدی را به دلیل دو اخطاره بودن در اختیار نداشتیم. البته نبود این دو بازیکن مبنی بر بد بازی کردن تیم ملی مقابل روسیه نباید باشد. 

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت:  مهمترین عامل شکست ما در مقابل روسیه خستگی بازیکنان و شرایط بدنی بازیکنان بود همانطور که اطلاع دارید چند نفر از این بازیکنان در خارج از کشور حضور دارند و عده‌ای دیگر در لیگ بازی می‌کنند وبازی کردن آنها در لیگ آنها را برای این مسابقات خسته کرده بود. 

ناظم الشریعه در پایان گفت: آنچه برای من و کادر فنی در این مسابقات مهم بود اول هماهنگی بازیکنان در کنار هم  و دوم  اینکه کادر فنی بتواند نقاط ضعف و قوت تیم ملی را شناسایی کند و باید گفت این مسابقات برای ما تلنگری و درس عبرت خوبی بود تا بهتر بتوانیم روی نقاط ضعف و قوت تیم کار کنیم و برای مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی جام جهانی بهتر آماده شویم.

انتهای پیام/ش

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد