سرویس: حسینیه ایلام بیدار
کد خبر: 38229
|
07:38 - 1398/07/04
نسخه چاپی

نیروی انتظامی در حال آماده سازی کامل برای مراسم اربعین است

نیروی انتظامی در حال آماده سازی کامل برای مراسم اربعین است
رئیس عقیدتی، سیاسی نیروی انتظامی گفت: نیروی انتظامی در حال آماده سازی کامل برای برپایی باشکوه مراسم پیاده روی اربعین حسینی است.

به گزارشايلام بيدار،حجت الاسلام سید علیرضا ادیانی ظهر چهارشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام با بیان اینکه هرچقدر بتوانیم محور رفتار ، حرکات و سکناتمان‌ را در ابعاد زندگی فردی، معنوی، سازمانی و اجتماعی به ولایت فقیه نزدیک کنیم به همان اندازه به کمالات و معنویات نزدیک شده ایم، گفت: نیروی انتظامی تنها نیروی مماس با مردم است و امکان آسیب پذیری این نیرو نسبت به نیروهای نظامی دیگر بیشتر است. 

وی اظهار داشت: بسیاری از زوایای زحمات نیروی انتظامی برای مردم پنهان و کسی تا وارد میدان پلیس نشود از زحمات این نیرو بی خبر است.

وی افزود: مقام معظم رهبری در همایش قدردانی از فعالان اربعین حسینی به کارکنان پلیس خطاب کرد بروید خودتان را برای تردد ۵ میلیون زائر آماده کنید.

 رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی ناجا با بیان اینکه نیروی انتظامی در حال آماده سازی کامل برای برپایی باشکوه مراسم پیاده روی اربعین حسینی است،ادامه داد: نیروی انتظامی روزانه بیش از ۶۵ هزار گذرنامه بصورت سه شیفت برای متقاضیان صادر  می کند که ۹۸ درصد درخواست کنندگان نوظهور و از نسل جوان و بدون سابقه خروج از کشور هستند و این نشان دهنده محقق شدن سخنان رهبر انقلاب در زمینه تردد ۵ میلیون زائر اربعین است.

حجت الاسلام ادیانی ادامه داد: میزبانی استان ایلام از زائران افتخاری برای مردم این استان است و با تلاش های فرمانده محترم نیروی انتظامی کشور قرارگاه اربعین حسینی در استان برقرار و امید است کارکنان پلیس بتوانند با استفاده از معنویات مقام معظم رهبری و نصیحت های نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام در برگزاری باشکوه مراسم اربعین سهیم باشند.

 وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: نیروی انتظامی تعداد ۸ موکب در شهر مهران و یک موکب با استعداد پذیرایی از ۵ هزار نفر زائر در شهر کربلا ایجاد کرده و از این موکب ها در جهت نهادینه کردن فرهنگ عاشورایی استفاده  می کند.

 

انتهای پیام/الف

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب