سرویس: استان ایلام
کد خبر: 38034
|
08:29 - 1398/06/30
نسخه چاپی

با هدف ارتقاء آمادگی رزمی و دفاعی بسیجیان؛

رزمایش گردانهای بیت المقدس در ایوان برگزار شد

رزمایش گردانهای بیت المقدس در ایوان برگزار شد
فرمانده سپاه ناحیه ایوان از برگزاری رزمایش گردانهای بیت المقدس در شهرستان ایوان خبر داد.

سرهنگ پاسدار "عارف یاسمی"، فرمانده سپاه ناحیه ایوان در گفتگو با خبرنگار ایلام بیداردر ایوان گفت: رزمایش تاکتیکی گردانهای بیت المقدس شهرستان ایوان با حضور سه گردان در منطقه عمومی دانیوک ایوان برگزار شد.
سرهنگ یاسمی اظهار کرد :الحمدالله عمده نیروهای ما نیروهای شاداب ، جوان و با طراوتی هستند که با اعتقاد خاص در این رزمایش شرکت کرده اند ، در این رزمایش برنامه های فرهنگی و تاکتیکی از جمله   انفجارات ، راهپیمایی شبانه ،ستون کشی ، تیراندازی را نیروهای بسیجی مورد تمرین قرار دادند.
وی بسیج را نماد واقعی مردم‌سالاری دینی و اتحاد معرفی کرد و افزود: از ابتدای انقلاب تاکنون شهدای زیادی جان خود را در راه شکل‌گیری و استمرار انقلاب نثار کردند و ما باید امروز با انجام رسالت خود ادای دین در مقابل خون شهدا، از آرمان‌های آنان و همچنین انقلاب اسلامی پاسداری کنیم.
یاسمی تأکید کرد: برنامه‌های فراخوانی و راهپیمایی گردان‌های بیت‌المقدس در راستای لبیک به فرمایشات ولی امر مسلمین امام خامنه‌ای مبنی بر ضرورت حفظ توان و آمادگی رزم نیروهای بسیج، صورت می‌گیرد.
وی ادامه داد: این فراخوان به‌منظور ارتقاء آمادگی رزمی و دفاعی بسیجیان، به‌کارگیری بسیجیان در مواقع لزوم، فراخوان‌ها و آموزش‌های نظامی رزمی در راستای حفظ و انسجام و مشارکت سازمان‌یافته اعضای آن برای تحقق دفاعی و پشتیبانی در جهت امنیت منطقه انجام شد.

انتهای پیام/الف

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب