سرویس: استان ایلام
کد خبر: 38005
|
14:33 - 1398/06/29
نسخه چاپی

امام جمعه ایلام:

آمریکا در همه اقداماتش علیه ایران شکست خورده است

آمریکا در همه اقداماتش علیه ایران شکست خورده است
امام جمعه ایلام گفت: آمریکا در هرجایی که اقدامی علیه ایران انجام داده شدیدترین ضربه را خورده و با شکست مواجه بوده است.

به گزارشايلام بيدار،حجت الاسلام و المسلمین "اله نور کریمی تبار"، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با تبریک هفته دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس آزمون سخت ملت ایران بود و مقاومت برکات زیادی برای جمهوری اسلامی به همراه داشته به طوری که آمریکا تاکنون جرات تجاوز به خاک ایران اسلامی نداشته است.

 

وی اظهار کرد: همچنین مقاومت ملت در جنگ ۸ سال دفاع مقدس سبب تشکیل جبهه مقاومت در منطقه و جهان شد.

 

کریمی تبار افزود: افرادی که ایمان به خداوند داشته باشند، در برابر بزرگترین مصیبت دردناکی نیز تسلیم  خودکشی نمی‌شوند، خداوند مهربان است و اگر سخت‌ها و مشکلاتی را در زندگی انسان‌ها قرار می‌دهد بدون حکمت نیست، لذا باید همواره شکرگزار خداوند باشم و بدانیم  اگر از دنیا به راحتی دل بکنیم جایی در آخرت نخواهیم داشت.

 

امام جمعه ایلام گفت: رهبر معظم انقلاب همواره فرموده‌اند دشمن برای مذاکره با جمهوری اسلامی تلاش می‌کند و ایشان می فرماید؛ مذاکره یعنی تحمیل خواسته‌های آمریکا بر ایران، و این مذاکره نمایش موفقیت آمریکا در جهان و منطقه است، لذا به هیچ عنوان مذاکره با آمریکا در هیچ سطحی انجام نمی‌گیرد مگر اینکه توبه کند در آن صورت آمریکا می‌تواند به عنوان عضوی از مذاکره کننده حضور پیدا کند.

 

وی ادامه داد: اگر آمریکا فکر می‌کند با فشار می‌تواند ایران را پای میز مذاکره بیاورد، خیالی خام و طبل توخالی است، بنابراین نشریات و رسانه‌ها در فضای مجازی به رهنمودهای رهبر توجه داشته باشند.

 

کریمی تبار یادآور شد: آمریکا در هرجایی که عکس العملی علیه ایران انجام داده شدیدترین ضربه را خورده و با شکست مواجه بوده است.

 

امام جمعه ایلام در پایان گفت: در حمله اخیر انصارالله کشور یمن به تاسیسات نفت عربستان، سبب سردرگمی آل سعود و متحدانش در جهان شده و این امر مهم از نشانه‌های قدرت الهی و دفاع از مظلومان و مسلمانان در برابر ضالمین است.

 

انتهای پیام/ش

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب