سرویس: حسینیه ایلام بیدار
کد خبر: 37983
|
06:36 - 1398/06/28
نسخه چاپی

خدمات‌دهی شش جایگاه تامین سوخت سیار در مرز مهران به زائران اربعین

خدمات‌دهی شش جایگاه تامین سوخت سیار در مرز مهران به زائران اربعین
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام گفت: در ایام اربعین شش جایگاه تامین سوخت در مهران به ‌صورت سیار و شبانه ‌روزی آماده خدمات ‌دهی به زائران اربعین است.

به گزارشايلام بيدار،علی‌اصغر چاغروندی مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام گفت: در ایام اربعین شش جایگاه تامین سوخت بنزین و گازوئیل در مهران به ‌صورت سیار و شبانه ‌روزی آماده خدمات ‌دهی به زائران اربعین است.

وی با بیان اینکه ۳ جایگاه ثابت در شهر و خروجی مهران وجود دارد افزود: جایگاه‌های سیار در حوزه مرز مهران در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام بیان کرد: همچنین در این ایام سوخت بالگرد و گاز مایع جهت پخت و پز موکب‌هایی که فاقد گاز شهری باشد مهیا است.

وی عنوان کرد: جایگاه‌های سوخت این استان در ایام اربعین جهت خدمت‌رسانی به زائران حسینی مهیا است و هیچ نگرانی در تامین فرآورده‌های نفتی برای تردد وسایل نقلیه زائران اربعین حسینی وجود ندارد.

چاغروندی اظهار کرد: قیمت عرضه سوخت در ایام اربعین براساس تعرفه روزهای عادی محاسبه می‌شود و هیچ جایگاهی حق افزایش نرخ عرضه سوخت را ندارد.

به گفته وی هم‌اکنون ۴۶  جایگاه عرضه بنزین و گازوییل در سطح استان ایلام فعال است.

انتهای پیام

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب