سرویس: سیاسی
کد خبر: 37976
|
06:14 - 1398/06/28
نسخه چاپی

رونمایی از بازی رایانه‌ای «سفیر عشق» و نرم افزار سواد رسانه‌ای «تتیس»

رونمایی از بازی رایانه‌ای «سفیر عشق» و نرم افزار سواد رسانه‌ای «تتیس»
در حاشیه اختتامیه دوره فرماندهان گردان‌های سایبری بسیج از بازی رایانه‌ای «سفیر عشق» و نرم افزار سواد رسانه‌ای «تتیس» که در مرکز متنای سازمان فضای مجازی بسیج تهیه شده اند رونمایی شد.

به گزارشايلام بيدار،در حاشیه اختتامیه دوره فرماندهان گردان‌های سایبری بسیج از بازی رایانه‌ای «سفیر عشق» و نرم افزار سواد رسانه‌ای «تتیس» که در مرکز متنای سازمان فضای مجازی بسیج تهیه شده اند رونمایی شد.

 

رونمایی از نرم افزار سواد رسانه‌ای «تتیس»

نرم افزار سواد رسانه‌ای "تتیس" که تحت سیستم عامل اندروید است، اولین اپلیکیشن سواد رسانه‌ای ایران به شمار می‌رود. از جمله ویژگی‌های این نرم افزار می‌توان به آموزش و توانمندسازی خانواده‌های ایرانی در زمینه‌های سواد رسانه‌ای، کسب و کار دیجیتال، آموزش فوتوشاپ، آموزش زبان انگلیسی، بازی‌وارسازی و انیمیشن‌سازی اشاره کرد.

 

بازی رایانه‌ای "سفیر عشق" معرفی شد

همچنین در حاشیه این مراسم بزرگترین پروژه تاریخی، مذهبی ایران در حوزه بازی‌های رایانه ای معرفی شد.

مهدی جعفری، رئیس مرکز متنای سازمان فضای مجازی بسیج و تهیه کننده این بازی رایانه‌ای گفت: این بازی بازخوانی وقایعی است که با ورود حضرت مسلم بن عقیل(ع) به کوفه در این شهر به وقوع می پیوندد.

وی گفت: روایت داستان بازی سفیر عشق توسط شخصیت اصلی این بازی تحت عنوان مهران، که یکی از شیعیان ایرانی است شکل گرفته است.

جعفری در خصوص  آیین رونمایی و توزیع این بازی نیز عنوان کرد: بازی سفیر عشق در دهه سوم محرم طی یک مراسم سوگواره حسینی رسماً رونمایی و در پیاده روی اربعین حسینی توزیع خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: فرآیند تولید بازی رایانه ای قیام مختار؛ فصل انتقام نیز از ابتدای سال 98 آغاز شده و رونمایی و توزیع آن در محرم سال 99 اتفاق خواهد افتاد.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب