سرویس: سیاسی
کد خبر: 37964
|
12:56 - 1398/06/27
نسخه چاپی

رهبر معظم انقلاب:

از صمیم قلب خودم و ملت ایران از شما موکب‌داران تشکر میکنم/ این عشق به حسین‌بن‌علی یک امر استثنائی است

از صمیم قلب خودم و ملت ایران از شما موکب‌داران تشکر میکنم/ این عشق به حسین‌بن‌علی یک امر استثنائی است
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمودند: از صمیم قلب خودم و ملت ایران تشکر میکنم؛ هم از شما موکب‌داران که در ایام اربعین، کرامت و مودّت را به منتهادرجه میرسانید، هم از ملت بزرگ عراق و هم از مسئولین عراق که امنیت و زمینه را فراهم کردند.

به گزارشايلام بيدار به نقل از دفتر مقام معظم رهبری، جمعی از موکب‌داران عراقی که در ایام اربعین حسینی پذیرای زائران اباعبدالله‌الحسین علیه‌السلام هستند، در هجدهمین روز از ماه محرم در حسینیه امام خمینی(ره) با  رهبر انقلاب دیدار کردند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمودند: از صمیم قلب خودم و ملت ایران تشکر میکنم؛ هم از شما موکب‌داران که در ایام اربعین، کرامت و مودّت را به منتهادرجه میرسانید، هم از ملت بزرگ عراق و هم از مسئولین عراق که امنیت و زمینه را فراهم کردند و بخصوص از علمای بزرگوار و مراجع بزرگ عراق که فضای زیارت و برادری را بین آحاد مردم و دو ملت فراهم کردند.

رهبر معظم انقلاب افرود: آنچه برای ما نقل میشود از رفتار شما برادران عزیز در مواکب میان راه و رفتار کریمانه‌ی شما با زائران حسینی، در دنیا نظیر ندارد؛ همچنان که راه‌پیمایی اربعین در تاریخ نظیر ندارد.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمودند: شما کرامت اسلامی و عربی را در رفتار خود نشان دادید؛ به عشق سیدالشهدا پای زائر را شستشو میدهید و بدن او را در خستگی شدید مالش میدهید و به او جای خواب میدهید.این عشق به حسین‌بن‌علی یک امر استثنائی است و شبیه این را سراغ نداریم. 
 
در حال تکمیل.....
 
انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب