سرویس: حسینیه ایلام بیدار
کد خبر: 37943
|
08:43 - 1398/06/27
نسخه چاپی

پیاده‌روی اربعین چقدر برای زائران هزینه دارد؟ + قیمت‌ها

گردهمایی بزرگ عاشوراییان سراسر جهان در همایش پیاده روی اربعین آن را تبدیل به رویدادی بزرگ نزد شیعیان کرده است.امسال هم پیش بینی می‌شود بیش از 20میلیون زائر برای شرکت در پیاده‌روی اربعین وارد عراق شوند.

به گزارشايلام بيدار،مقصود اسعدی سامانی دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی نیز در خصوص قیمت بلیت پروازهای تهران-نجف، تهران-بغداد، مشهد-نجف و مشهد-بغداد گفت: در ایام اربعین حسینی (ع) یعنی از ۲۰ تا ۳۰ مهر، قیمت بلیت هواپیما در مسیر تهران - نجف، نجف - تهران و تهران - بغداد، بغداد- تهران ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان تعیین شده است. برای مسیرهای مشهد به بغداد و نجف (و بالعکس) نیز ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان تعیین شد.

وی با بیان اینکه نرخ مذکور پروازی ویژه ایام اربعین حسینی (ع) یعنی فاصله زمانی ۲۰ تا ۳۰ مهر ماه امسال تعیین شده، گفت: امسال حدود ۱۰۸ هزار صندلی پروازی برای خدمت دهی به زوار حسینی (ع) در ایام اربعین تدارک دیده شده است که بلیت آن‌ها از هم اکنون از طریق دفاتر و آژانس‌های فروش بلیت هواپیمایی مجاز و همچنین از طریق سایت‌های اینترنتی دارای مجوز سازمان هواپیمایی کشوری به فروش می‌رسد.

اسعدی سامانی افزود: بر اساس قانون، نرخ بلیت در همه پروازهای خارجی آزاد و تابع عرضه و تقاضا و هزینه‌های تمام شده است، اما با توجه با استقبال زائران اباعبدالله الحسین (ع) از سفر به عتبات عالیات در ایام اربعین و برای جلوگیری از سوء استفاده برخی واسطه ها، شرکت‌های هواپیمایی تصمیم گرفتند امسال نیز نرخ ثابتی برای پروازهای اربعین داشته باشند.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب