سرویس: استان ایلام
کد خبر: 37739
|
13:25 - 1398/06/22
نسخه چاپی

رئیس مجمع نمایندگان استان در گفتگو با ایلام بیدار تأکید کرد؛

لزوم برخورد قضایی با اظهارات ضدامنیتی مطهری و سلحشوری/ بجای عوام فریبی اسناد ارائه دهید

لزوم برخورد قضایی با اظهارات ضدامنیتی مطهری و سلحشوری/ بجای عوام فریبی اسناد ارائه دهید
رئیس مجمع نمایندگان استان ایلام گفت: اگر هر کسی در هر جایگاهی به دنبال تضعیف نظام است، ابتدا باید توجیه و در صورت تکرار بعد با آن برخورد قضایی شود.

"شادمهر کاظم زاده"، رئیس مجمع نمایندگان استان ایلام در گفتگو با خبرنگار سیاسیایلام بیداردر خصوص انتشار خبر کذب محکوم شدن "سحر خدایاری" و گسترش دامنه آن توسط برخی سیاسیون گفت: افرادی که به هرشکل به مطامع کوتاه دنیوی نرسیده و نتوانسته اند به صورت رو در رو به این مردم و نظام ضربه وارد کنند به اشکال مختلف سعی در ضربه زدن به نظام را دارند.

وی با اشاره به موضوعاتی که درباره دختر آبی در فضای مجازی منتشر شده، اظهار کرد: خوشبختانه مردم ما مردمی آگاه با بصیرت و هوشیار هستند، این اولین مورد نبوده و در گذشته به کرات چنین مواردی مشاهده  شده و در آینده هم خواهیم داشت.
رئیس مجمع نمایندگان استان ایلام با اشاره به عمر کوتاه کشورهای غاصب، افزود: دشمنان شبانه روز در حال توطئه و ایران هراسی جهانی هستند و بعضی افراد داخلی چون مطامع کوتاه دنیوی آنها تامین نشده با آنها همراه می شوند.اینگونه مسائل برای مردم شفاف سازی خواهد شد البته عده ای در لایه پنهان می مانند و دیر قضاوت می شوند.

نماینده حوزه جنوب استان با تاکید بر اینکه حرکت های مردمی در قالب اهداف بلندمدت در این نظام تبلور یافته است، تصریح کرد: این حرکات، حرکات دلخواه دشمنان ما نیست و می خواهند  به روش و طرق مختلف باعث تشویش اذعان عمومی و ناامیدی در مردم شوند.

وی با گله مندی از فضای مجازی و با اشاره به اینکه باید از این فضای به عنوان یک فرصت نه یک تهدید اسم برد، گفت: در این فضا بسیاری از واقعیت ها را وارونه به نمایش می گذارند و جای شکر دارد که مردم در این مورد آگاه هستند.

کاظم زاده با اشاره به سخنان پدر سحر خدایاری گفت: پدر این شخص، رسانه ای اعلام کرد چنین چیزی وجود نداشته و آن را قویا تکذیب کرد؛ نظام سلطه میداند مردم ایران ،مردمی بیدار هستند و در راس این نظام رهبری مقتدر وجود دارد که روز بر روز بر اقتدار این مملکت افزود می شود.

کاظم زاده با اشاره به اینکه امنیتی که در نظام جمهوری اسلامی وجود دارد در هیچ جای دنیا نیست،گفت: هر کسی تربیونی در دست می گیرد به راحتی هر چه تمام و بدون سند هر حرفی می زند، ما باید نگاه کنیم از کجا به کجا رسیدیم و چشم اندازه آینده خود را ترسیم کنیم.

وی با بیان اینکه نباید در حال حاضر با درایت کامل تحت تاثیر تحرکات دشمن قرار بگیریم،افزود: دشمن در حال حاضر ناجوانمردانه ترین حربه و تحریم های ظالمانه مردم کشور ما را مورد هدف قرار داده و سعی می کند در افکار، وحدت و همدلی ما تشنج ایجاد کند.

کاظم زاده با اشاره به اینکه حربه های دشمن شاید برای دیگر کشورها جواب دهد، گفت: به لطف خدا و با رهبری مدبرانه مقام معظم رهبری و درایت مردمی وضعیت ما قابل قیاس با دیگر کشورهای جهان نیست.
 

وی با بیان اینکه دشمن در حال حاضر دنبال کارهای کودکانه ای است که دشمنی خود را به خوبی نشان ندهد، ادامه داد: دشمن قبلا از مسائلی چون تغییر و یا تجزیه نظام سخن به میان می آورد ولی در حال حاضر جرأت چنین فکر و حرفی ندارد و می دانند اینگونه حرف ها باعث اتحاد بیشتر مردم می شوند.

نماینده حوزه انتخابیه دهلران در مجلس شورای اسلامی درباره اظهار نظر برخی مسئولان و نمایندگان مجلس از جمله علی مطهری  و پروانه سلحشوری درباره سحر خدایاری و حواشی ایجاد شده نیز گفت: آقای مطهری و یا هر مسئول و نماینده ای هر سخنی می گوید باید با سند باشد، نبایدعوام فریبی کرد تا حق و حقوق مردم ضایع نشود.

وی خاطر نشان کرد:اگر حرفی گفته شود باید با مدرک ارائه شود، وقتی مراجع رسمی چنین مواردی را تکذیب می کند چرا باید با طرح اینگونه مسائل و مسائل دیگر باعث التهاب در جامعه  شد؟
رئیس مجمع نمایندگان استان ایلام تأکید کرد: مسئولین باید باعث ایجاد امید و نشاط و همبستگی در جامعه شوند و نه بالعکس دلهره، ترس و تفرقه در جامعه به وجود آورند.
وی تاکید کرد:همه باید حواسمان جمع باشد، تضعیف هر کدام از ارکان مقتدر نظام باعث تضعیف نظام می شود و اگر هر کسی در هر جایگاهی به دنبال تضعیف نظام است، ابتدا باید توجیه و بعد با آن برخورد قضایی شود.


انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب