سرویس: استان ایلام
کد خبر: 37708
|
20:20 - 1398/06/20
نسخه چاپی

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام:

راه عبور از مشکلات، امتداد راه شهدا است

راه عبور از مشکلات، امتداد راه شهدا است
فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت:انقلاب اسلامی مستندی ازعاشوراست که امروزه هم در پرتو عاشورا قرار دارد.

به گزارشايلام بيدار، سردار "جمال شاکرمی"، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام در یادواره شهید "روح الله شنبه ای" و شهدای ایل دهبالایی گفت: انقلاب اسلامی مستندی از عاشوراست  وعاشورا مانند یک آتشفشانی است که شعله های آن تا قیام قیامت بر آسمان این کشور تابیدن می کند.

وی افزود: امروز هرکدام از شهیدان دریایی از حماسه و ماندگاری هستند؛شهید شنبه ای دارای فهم عمیقی بود؛ در واقع می توان گفت حججی ها محصول بصیرت شنبه ای ها هستند یعنی شهیدانی مانند شهید شنبه ای راههای مسیر پرواز را به شهدای مدافع حرم نشان دادند.

شاکرمی بیان داشت:شهیدان تاج عزت رابر سر مانهادند وتا سالهای متمادی دشمن را از آرمان های سیاسی دور کردند و با بصیرتشان آینده ای پر از امید را در جلوی راه  رزمندگان قرار دادند.

وی در خصوص ضرورت تبیین شخصیت شهدا گفت:تبیین شخصیت شهدا در شرایط فعلی برای عبور از موقف گاههای سخت و شرایط کشور با برگزاری یادواره شهدا یک ضرورت انکار ناپذیر است.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) خاطرنشان کرد:شهیدان راههای آسمان را بهتر بود بودند شهیدانی که امنیت ،موفقیت و پیروزی های امروزه را مدیون حماسه های آنان هستیم

شاکرمی با بیان اینکه شهدا در رتبه های بالایی قرار دارندگفت:شهیدان با مجاهدت جان خود را در راه خدا داده اند ودر راه آرمان های مقدس جانشان را فدا کردند واز این منظر در رتبه های بالایی قرار دارند.

وی عنوان کرد:امروز دشمن با همه ظرفیت به میدان آمده ودر موقف گاههای سخت زمانی که فرزندان این سرزمین به میدان آمده وبه جنگ مشکلات رفتند از عاشورا درس گرفتند.

شاکرمی با بیان شخصیت والای شهید شنبه ای گفت:در یادواره های شهدا در راهیان نور بارها دیده می شود وصیت نامه شهید شنبه ای خوانده واز آن استفاده می شود که وصیت این شهید بزرگوار می تواند درمقابل فتنه ها مسیر رابه ما نشان می دهد.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) تصریح کرد:پرداختن به یادواره پراختن به یک جریان است که در مسیرهای سخت می تواند راه گشا باشد.

 

انتهای پیام/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد