سرویس: ورزشی
کد خبر: 37676
|
07:13 - 1398/06/20
نسخه چاپی

سبقت انصاری فرد از سرخابی‌ها

سبقت انصاری فرد از سرخابی‌ها
کریم انصاری فرد با گلزنی مقابل هنگ کنگ به جایگاه خوبی بین برترین گلزنان تاریخ تیم ملی فوتبال ایران رسید‌.

به گزارشايلام بيدار،تیم ملی فوتبال ایرانامروز سه شنبه نخستین بازی اش در مرحله دوممقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطررا مقابل هنگ کنگ انجام داد و در نهایت با گل‌هایسردار آزمونوکریم انصاری فرد۲ بر صفر تیم میکسو پاتلاینن را شکست داد.

با این بردمارک ویلموتسبلژیکی در نخستین بازی رسمی اش با تیم ملی ایران به اولین برد خود دست یافت تا آمار خود در این تیم را به ۳ بازی، ۲ برد و یک مساوی برساند. البته در صورت احتساب بازی تیم‌های ملی بزرگسالان و امید آمار سرمربی بلژیکی به ۴ بازی، ۲ برد و ۲ مساوی افزایش خواهد یافت.

۲ مهاجم لژیونر تیم ملی که عضو تیم‌های زنیت سن پترزبورگ روسیه و السیلیه قطر هستند دروازه «یاپ هانگ فای» را برابر هنگ کنگ باز کردند.

آزمون با این گل به رکورد ۲۹ گل در ۴۶ بازی ملی رسید و انصاری فرد هم بیستمین گلش در هفتاد و نهمین بازی ملی خود را به ثبت رساند.

سردار همچنان در رده پنجم برترین گلزن‌های تاریخ فوتبال ایران قرار دارد، اما کریم با گلزنی برابر هنگ کنگ از ۲ مهاجم فقید فوتبال ایران یعنی همایون بهزادی و غلامحسین مظلومی سبقت گرفت و به تنهایی در رده ششم این فهرست ایستاد.

علی دایی (۱۰۹ گل) کریم باقری (۵۰ گل) جواد نکونام (۳۹ گل) و علی کریمی (۳۸ گل) چهار بازیکنی هستند که پیش از آزمون در صدر جدول برترین گلزنان تیم ملی قرار گرفته اند.

انتهای پیام/ش

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد