سرویس: استان ایلام
کد خبر: 37669
|
13:32 - 1398/06/18
نسخه چاپی

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام:

عوامل داخلی دشمن به دنبال اضمحلال درونی انقلاب هستند

عوامل داخلی دشمن به دنبال اضمحلال درونی انقلاب هستند
فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت:دشمن داخلی به دنبال اضمحلال درونی است و در واقع تنها امید دشمن به همین داخلی هاست چرا که تمام توطئه های خارجی دشمن با شکست مواجه شده و باید توجه داشته باشید خطر داخلی ها به حدی است که می توانند حادثه ی بزرگی مانند عاشورا را به وجو بیاورند.

"سردار جمال شاکرمی "فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در جمع عزاداران شب تاسوعای حسینی هیئت خادمین حسین(ع) آبدانان گفت: اسلام در طول تاریخ خود همیشه با دو خطر عوامل خارجی و داخلی مواجه بوده که از مهمترین عوامل خارجی می توان به  ترور،جنگ،کودتا و گروه های تکفیری اشاره کرد.

وی افزود:آنچه اسلام و نهضت های انقلابی را نشانه گرفته و خطر آن از عوامل خارجی بیشتر است،تهدید ها و عوامل داخلی است این عوامل داخلی علاوه بر اینکه خود تهدید هستند می توانند در کنار عوامل خارجی هم قرار بگیرند و ماهیت نهضت ها را نشانه بگیرد.

سردار شاکرمی با بیان اینکه عواملی همانند این هیئت ها و مراسمات باعث کند شدن خطرهای داخلی شده ،عنوان کرد: امروز همه ی جریان های دشمن و تکفیری در مقابل نظام اسلامی که برگرفته از اسلام ناب بوده قرار گرفته و با همه ظرفیت ها به میدان وصحنه آمده است.
فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ادامه داد:دشمن داخلی به دنبال اضمحلال درونی است و در واقع تنها امید دشمن به همین داخلی هاست چرا که تمام توطئه های خارجی دشمن با شکست مواجه شده و باید توجه داشته باشید خطر داخلی ها به حدی است که می توانند حادثه ی بزرگی مانند عاشورا را به وجو بیاورند.

سردار شاکرمی تاکید کرد: حادثه عاشورا محصول بی بصیرتی مردم و بخصوص خواص است، ناآگاهی و بی بصیرتی، نقیصه و آفت بزرگی است که آثار منفی بسیار دارد. بی بصیرتی مایه تباهی امور می شود و بسیاری از لغزش ها و انحرافات و دشمنی ها در آن پدید می آید.

وی افزود: ولایت زدایی و امامت زدایی، فساد و غرق شدن در لذایذ دنیوی و لقمه های حرام عواملی بود که مردم و خواص صدای حق امام حسین(ع) را نشنوند و فرزند رسول اسلام را تنها ۵۰ سال پس از رحلتش به شهادت برسانند.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) عنوان کرد: بی بصیرتی و ناآگاهی ممکن است هم شامل عوام شود و هم خواص. هرگز نباید تصور شود کسی که دارای مقام و منزلت بالایی است، از همه مسائل آگاه و نسبت به همه امور بصیر می باشد. بسیاری از خواص با اکتفا به شنیده ها و شایعات و تحت تأثیر ظاهرسازی ها، آمارها و گزارش های نادرست، نتیجه گیری های نادرست می کنند. این افراد هرچند مدارج عالی دارند ولی در درک مقتضیات زمان و شناخت جریان های حق و باطل دچار اشتباه می شوند و با ساده اندیشی به طور ناخواسته و یا خواسته در خدمت عوامل خارجی قرار می گیرند، در نتیجه بداندیشانِ فرصت طلب و مفسده جو از بیان، قلم و تصمیمات آنها در راه اهداف شوم خود سوء استفاده می کنند.

وی اضمحلال داخلی را مربوط به خودی ها دانست و گفت:شاید خودی ها یک روز پرچم جریان انقلاب  را در دست گرفته و حتی از برخی جلوتر هم باشند اما وقتی فتنه ها به وجود آمدند و به هنگام خطر ها،صحنه را ترک کرده و دقیقا در مقابل همان جریان انقلابی قرار بگیرد.
سردار شاکرمی تصریح کرد:کسانی بودند که در دفاع مقدس نقش داشته و فرمانده و جلودار بودند اما امروز در این صف نیستند اضمحلال درونی یعنی در درون آفت ها شکل می گیرد و این اضمحلال داخلی یا براثر خستگی یا اشتباه در فهم یا مردود شدن احساسات نفسانی به وجو می آید.
وی در ادامه راه مقابل با این دو جریان را جهاد در راه خدا دانست و اظهار داشت: در دفاع مقدس همه ظرفیتها را به میدان آورده ایم درجبهه جنگ همه متحد می شوند اما در همان زمان عده ای خود را گم کردند و حتی شاهد بودیم بعضی از بزرگان که در عملیات ها بچه ها را از زیر قرآن رد کردند و در کنار امام بودند و جنگ را اداره و شخصیتی کاریزما داشتند، بعدا  در فتنه 88 خود نفاق خود با انقلاب را آشکار کردند.
وی فرزندان واقعی امام را شخصیتی هایی چون شیخ زکزاکی ها ،شیخ نمرها و حسن نصرالله که در خارج مرزها هستند دانست و گفت: این افراد از جبهه اسلام دفاع می کنند و در زیر زمین ها هسته های حزب الله را تشکیل دادند ؛ یاران امام زمان از این مکتب ها و حوزه ها رشد می کنند.
شاکرمی در ادامه آفت جبهه داخلی را تفاخر تکاثر ثروت و دنیا زدگی دانست وافزود:این افراد اگر خودشان مقاومت کنند فرزندانشان درگیر می شوند امروز آقا زاده ها را می بینید اضمحلال فرهنگی یعنی تغییر آرام آرام فرهنگی که در حال صورت گرفتن است.
وی با بیان اینکه امام حسین(ع)صرفا برای شهید شدن و تشکیل حکومت نیامده بود،اظهار داشت: انقلاب ما مستندی از عاشورا است هدف از قیام امام حسین(ع) اقامه عدل ،احیا امر به معروف و نهی از منکر و برداشتن فساد از جامعه بود.
وی شب تاسوعا را شب بصیرت نامید و گفت:جلسات هئیت ها جلسات بصیرتی هستند؛ البته باید بدانیم گفتمان اصلی و انقلابی گفتمان رهبری است و مابقی گفتمان ها انحرافی هستند و باید جوانان مراقب باشند در دام چنین گروهها و گفتمان های قرار نگیرند. 

 

انتهای پیام/ش

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب