سرویس: استان ایلام
کد خبر: 37635
|
09:45 - 1398/06/17
نسخه چاپی

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام:

قبض‌های برق از ابتدای مهرماه الکترونیکی صادر می‌شود

قبض‌های برق از ابتدای مهرماه الکترونیکی صادر می‌شود
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام گفت: قبض‌های برق از ابتدای مهرماه در ایلام الکترونیکی صادر می‌شود.

به گزارشايلام بيدار، "هادی شیرخانی"، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام گفت: قبض‌های برق از ابتدای مهرماه در ایلام الکترونیکی صادر می‌شود.

وی اظهار کرد: از مزایای اجرای طرح کاهش مراجعه مامور برق به منازل است به نحوی که مأمور برق در هر دوره دو مرتبه به منازل مشترکان مراجعه می‌کرد که به یک باره کاهش داده می‌شود که مشکل کمتری برای مشترکان ایجاد شود.

وی افزود: سالانه حدود 12 هزار درخت باید قطع شود که قبض برق برای تمامی مشترکان کشور صادر شود و با اجرای قبض الکترونیکی از قطع درختان جلوگیری می‌شود.

این مسئول ادامه داد:: شهروندان ایلامی  تا آخر شهریورماه فرصت دارند تا با ثبت شماره تلفن همراه خود نسبت به ثبت شماره قبض برق خود اقدام کنند که با انجام این اقدام شهروندان قبض‌های خود را از طریق سامانه دریافت می‌کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام با بیان اینکه مستأجر یا مالک می‌توانند شناسه قبض خود را ارسال کنند و در زمان تغییر مستأجر نیز مستأجر جدید می‌تواند این کار را انجام دهد گفت: برای برق مشاع آپارتمان‌ها نیز مدیر ساختمان می‌تواند با شماره همراه خود شناسه قبض را ارسال کند.

شیرخانی بیان کرد: برای قبض ادارات درخواست می‌شود مدیر اجرایی یا فنی ادارات شناسه قبض را با شماره همراه خود به سامانه ارسال کند.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد