سرویس: علمی و فناوری
کد خبر: 37592
|
07:01 - 1398/06/16
نسخه چاپی

کمک مالی دانشگاه پیام نور برای فرصت مطالاتی افزایش می‌یابد

کمک مالی دانشگاه پیام نور برای فرصت مطالاتی افزایش می‌یابد
رئیس دانشگاه پیام نور گفت: فرصت مطالعاتی اساتید این دانشگاه امسال با توجه به رشد نرخ ارز و بودجه ای که در اختیار داریم، افزایش می‌یابد.

به گزارشايلام بيدار، محمد رضا زمانی رئیس دانشگاه پیام نور با اشاره به اهمیت موضوع فرصت های مطالعاتی اساتید دانشگاهی گفت: امسال دانشگاه  پیام نور با توجه به اهمیت فرصت های مطالعاتی تمام تلاش خود را برای حمایت از اعضای هیأت علمی خواهد کرد به طوری که با در نظر گرفتن نرخ ارز و براساس اعتبار دانشگاه به هریک از اساتیدی که قصد سفر و انجام تحقیقات علمی را در قالب فرصت مطالعاتی داشته باشند کمک مالی می‌کند.

* افزایش کمک مالی دانشگاه برای فرصت مطالعاتی اساتید

وی افزود: با برنامه ریزی و بر مبنای رسالت دانشگاه مبنی بر ارتقاء سطح کیفیت آموزشی و افزایش توانمند سازی اساتید تصمیم گرفته ایم در انجام فرصت های مطالعاتی مبالغ کمکی به اعضای هیأت علمی را نسبت به سال گذشته افزایش دهیم.

* دانشگاه  پیام نوردارای 3 محور اساسی در آموزش است

زمانی تصریح کرد: این دانشگاه مقوله هایی مانند کیفیت آموزشی، توانمند سازی اساتید و رشد دانشجویان را به عنوان 3 محور اساسی فعالیت های آموزشی در دستور کار خود داردکه در این رابطه باید بگویم با حفظ محور های مهم در حوزه آموزش این دانشگاه تاکنون دستاوردها و موفقیت های خوبی را بدست آورده است.

* فارغ التحصیلان پیام نوراساتید مراکز آموزشی هستند

رئیس دانشگاه  پیام نور گفت: بسیاری از اعضای هیأت های علمی دانشگاه ها و موسسات آموزشی از فارغ التحصیلان دانشگاه پیام نور هستند که این موضوع نشان از عملکرد خوب همکاران فرهنگی در تربیت دانشجویان دارد.

انتهای پیام/ش

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب