سرویس: استان ایلام
کد خبر: 37527
|
13:49 - 1398/06/12
نسخه چاپی

جانشین سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام عنوان کرد؛

افول هژمونی آمریکا در مقابله با ایران/ مقاومت تنها راه مقابله با زیاده‌خواهی استکبار است

افول هژمونی آمریکا در مقابله با ایران/ مقاومت تنها راه مقابله با زیاده‌خواهی استکبار است
جانشین سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام گفت: امروزه از هژمونی آمریکا در منطقه و جهان روز به روز کاسته می شود و به اقتدار و عظمت ایران اسلامی افزوده می شود.

به گزارشايلام بيدار، سرهنگ پاسدار "قدرت الله کریمیان"، جانشین سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام با اشاره به توان و قدرت روز افزون نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: امروز بحمدالله ایران اسلامی از یک توان دفاعی بالایی برخوردار است وسپاه پاسداران انقلاب اسلامی توانسته است به عنوان محور اصلی در این راستا نقش آفرینی کند.

کریمیان با اشاره به وقایع اخیر همچون تسلیم شدن دریاداران انگلیسی اظهار کرد: سپاه پاسداران علاوه بر اینکه توانسته امنیت را در داخل کشور حکمفرما کند، نقش سازنده ای را در تامین امنیت منطقه ایفا می کند و این نشانگر آن است که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به خوبی توانسته به وظایف محوله خود عمل نماید.

وی افزود: آمریکا و استکبار جهانی درصدد تضعیف نقش سازند ایران اسلامی در منطقه و جهان هستند اما باید گفت اقتدار آمریکا روز به روز در حال زوال است و دیگر به عنوان یک ابرقدرت و کدخدا در سطح بین المللی شناخته شده نیست و با مشکلات زیادی دست وپنجه نرم می کند.

جانشین سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام بیان کرد: طی سال های گذشته تحریم های زیادی علیه نظام جمهوری اسلامی وضع شد و دشمن درصدد آن بود که با ایجاد فشار اقتصادی بین مردم و نظام شکاف ایجاد کند، اما بحمدالله مقاومت در برابر تحریم ها سبب شد که دشمن از اهداف مورد نظر خود نا امید شود.

کریمیان با اشاره به اینکه هر زمان که در مقابل دشمنان مقاومت و ایستادگی کردیم توانسته ایم به پیروزی های عظیمی دست پیدا کنیم، اضافه کرد: دردوران دفاع مقدس و اوایل جنگ تحمیلی سامانه های موشکی ما توسط بیگانگان مدیریت می شد اما با تلاش جوانان انقلابی امروز شاهد تولید موشک ها و سامانه های مختلفی درسطح هوافضا هستیم و این نشانگر آن است که جوانان ما دارای توانمندی های والایی هستند.

وی ادامه داد: امروزه از هژمونی آمریکا در منطقه و جهان روز به روز کاسته می شود و به اقتدار و عظمت ایران اسلامی افزوده می شود، ایران اسلامی توانسته است در عراق، سوریه، یمن نقش سازنده و ارزنده ای را ایفا کند.

کریمیان افزود:یکی از ویژگی های منحصر به فرد نظام جمهوری اسلامی ارتباط مردم با نظام است، بطوریکه مردم در بسیاری از عرصه ها همچون فتنه 88 شجاعانه پا به عرصه گذاشتند و بساط فتنه دشمنان را برچیدند و نگذاشتند اقتدار نظام جمهوری اسلامی خدشه دار شود.

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب