سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 37462
|
11:23 - 1398/06/10
نسخه چاپی

فعالیت 32 گروه جهادی در مناطق محروم ایوان

فعالیت 32 گروه جهادی در مناطق محروم ایوان
فرمانده سپاه ناحیه ایوان از فعالیت32گروه جهادی در مناطق مختلف شهرستان ایوان خبر داد.

سرهنگ پاسدار"عارف یاسمی"، فرمانده سپاه ناحیه ایوان در گفتگو با خبرنگارایلام بیداردر ایوان  با بیان اينكه هدف از برگزاری اردوهاي جهادي بالا بردن روحیه تعاون و همکاری است، گفت : درک و لمس مناطق محروم از نزدیک توسط جهادگران باعث می شود زمانی که در مسئولیت های کلیدی کشور قرار می گیرند بهتر شرایط مناطق محروم را درک نموده و تصمیم بگیرند.
 
یاسمی اظهار کرد :توجه به اقتصاد مقاومتی و خدمت رسانی به قشر محروم و آسیب پذیر مناطق محروم و کم برخوردار از اصلی ترین اهداف و رویکردهای بسیج در طرح اردوهای جهادی است.
  
فرمانده سپاه ناحیه ایوان با اشاره به اینکه سپاه ناحیه ایوان خدمات خوبی را به مناطق محروم ارائه داده است افزود :خوشبختانه  با سازماندهی تعدادی از جوانان بسیجی توانسته‌ایم 32 گروه جهادی  جهت اعزام به مناطق محروم ایوان جهت خدمات رسانی به محرومین ساماندهی کنیم.

یاسمی با تأکید بر اینکه فعالیت‌های جهادگران منسجم‌تر و هدفمندتر از سال‌های قبل  دنبال می شود، گفت: ارتباط جهادگران با مناطق کمتر توسعه‌یافته و محروم در طول سال نیز برقرار است و برنامه‌های متنوع به همت جهادگران در مناطق هدف شناسایی‌شده برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/الف

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب