سرویس: استان ایلام
کد خبر: 37407
|
09:32 - 1398/06/07
نسخه چاپی

فرمانده گارد مرزی منطقه سه عراق:

عراق برای استقبال از زائران اربعین آمادگی کامل دارد

عراق برای استقبال از زائران اربعین آمادگی کامل دارد
فرمانده مرزبانی ناجا و فرمانده گارد مرزی منطقه 3 عراق در دیداری بر ارتقاء امنیت مرزهای دو کشور و نیز تسهیل تردد زائران اربعین از مرز مهران تاکید کردند.

به گزارشايلام بيدار، سرلشکر "علی حسین عباس"، فرمانده گارد مرزی منطقه سه عراق در دیدار با فرمانده مرزبانی ناجا در نقطه صفر مرزی مهران ضمن قدردانی از همکاری خوب بین مرزبانان ایران و عراق گفت: خدمتگزاری به زائران اباعبدالله الحسین(ع) توفیق و سعادتی است که خداوند متعال نصیب ما کرده و  برای ما یک افتخار است و در این مسیر از خدمات رسانی به زائران در زمینه های مختلف دریغ نخواهند کرد.

سرلشکر علی حسین عباس ضمن اعلام آمادگی کامل برای تسهیل تردد و خدمت رسانی به زائران ایرانی در طول سال بویژه محرم و اربعین افزود: علیرغم برخی مشکلات در سال های قبل، همکاری لازم را با کشور جمهوری اسلامی ایران به عمل خواهیم آورد.

وی یادآور شد: تلاش ما بر این است تا امسال با آمادگی کامل و برنامه ریزی مناسب در خدمت زائران اربعین حسینی باشیم.

در این دیدار فرمانده مرزبانی جمهوری اسلامی ایران به همراه فرمانده گارد مرزی منطقه 3 عراق از زیرساخت های دو کشور در مرز مهران بازدید میدانی کردند.

سردار رضایی فرمانده مرزبانی ناجا نیز در این دیدار گفت: از تلاش و زحمات نیروهای مرزبانی و امنیتی عراق و مدیریت خوب آنها در خصوص تسهیل تردد زائران ایرانی بویژه در ایام اربعین حسینی تقدیر و تاکید کرد: برآوردها نشان می دهد امسال با توجه به حذف روادید، بیش از سه میلیون زائر از مرزهای چهارگانه تردد کنند.

فرمانده مرزبانی ناجا یادآور شد: این موضوع(حذف روادید بین 2 کشور) ما را بر این داشته تا به دنبال راهکار های بهتر برای تسهیل تردد زائران اربعین حسینی به سمت کشور همسایه عراق داشته باشیم.

سردار رضایی اضافه کرد: با بهره گیری از تجربه سال های گذشته، اقدامات قابل قبولی در سال جاری در مبادی تردد زائران اربعین در مرزهای چهارگانه از سوی دستگاه های ملی و استانی انجام شده است.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب